Nowy KTM RC390 – pierwsze wrażenia z jazdy.

Synergia KTM’a z firmą Bajaj okazała się dla Austriaków wygraną na loterii. Dofinansowanie indyjskiego giganta sprawiło, że budynek R&D w Mattighofen otrzymał dodatkowe piętro, zatrudniono więcej osób do pracy nad nowymi maszynami, a kolejne modele są dodawane do oferowanej gamy z szybkością światła. KTM RC390, produkowany z wykorzystaniem silnika i części podzespołów podwozia Duka 390, jest kolejną mocną propozycją Austriaków.  Propozycją, która jest również wyzwaniem. Wyzwaniem, polegającym na wykreowaniu nowych trendów, a w zasadzie powrotu do trendów sprzed lat.  Do czasów kiedy jazda opierała się na umiejętności wykorzystania podwozia, a nie uwalniania mocy na prostej. Pełny test przeczytacie już wkrótce, a tymczasem zapraszamy na krótki film podsumowujący pierwsze wrażenia z jazdy.