Nowy kombinezon+ rękawice + treningi: 2 dni flat track/ 3 dni asfalt + 7 dni nocleg. Płatność w ratach!

- Pejser

Do 24 marca OBOWIĄZUJE STARA CENA i promocja na pakiet z nowym kombinezonem i rękawicami! Zapoznajcie się z ofertą i wybierajcie termin na motocyklowy urlop treningowy w Moto Angeles:) – ZAPRASZAMY 🙂 

W 2022 przekazaliśmy uczestnikom naszych turnusów ponad 300 nowych jednoczęściowy kombinezonów firmy X-four (jak na zdjęciu powyżej), używanych przez wielu hiszpańskich zawodników do treningów, a także do zawodów serii Cuna de Campeones ( od tego sezonu Mir Cup). 

W tym roku dla osób, które wybrały pakiet z kombinezonem dodatkowo mamy w prezencie rękawice :). Wartość detaliczna kombinezonu i rękawic to poziom ok 2000zł, a zatem biorąc pod uwagę, że za całość, czyli 7 dniowy pobyt, transfer z lotniska, treningi ( w tym motocykle, paliwo, uszkodzenia, opony), nowy kombinezon, nowe rękawice  i możliwość zabrania os. tow. płacicie łącznie tylko 870 euro macie przed sobą „ofertę nie do odrzucenia” :).  Możecie również zapłacić tylko 690 euro w pakiecie bez kombinezonu i rękawic. Dodatkowo, każdą z tych płatności możecie rozłożyć na trzy miesięczne raty. 

Promocję z kombinezonami przedłużamy dla wszystkich rezerwacji zrobionych przed 24 marca,  więc PRZECZYTAJ DOKŁADNIE poniższy szczegółowy opis naszej propozycji, wybieraj termin i pisz na [email protected]

CO TO JEST MOTO ANGELES ? 

Moto Angeles jest miejscem w rejonie Almerii ( Hiszpania – Costa del Sol) funkcjonującym od stycznia 2018.

Centrum Moto Angeles jest nasza hacienda, w której spędzacie swój 7. dniowy turnus treningowy. Teren haciendy możecie zobaczyć na nagraniu poniżej.

Aby się rozwijać i przekazywać Wam tą wiedzę trenujemy z wieloma zawodnikami z czołówki Mistrzostw Świata i ścigamy się w hiszpańskich zawodach ( tutaj więcej szczegółów ) . Trening flat trackowy możecie odbyć w miejscu gdzie często jeździmy z Mistrzem Świata i aktualnym  faworytem do mistrzowskiego tytuły kategorii Moto 2, Pedro Acostą. Onboard z jazdy za Pedro możecie zobaczyć poniżej – sporadycznie odwiedza nas kiedy trenujemy na rancho.74 i nie wykluczone, że wpadnie potrenować z nami właśnie na Twoim turnusie.

Dzięki odwzorowaniu rutyn treningowych zawodników MotoGP polscy motocykliści spędzają w Moto Angeles intensywne, tygodniowe turnusy treningowe oparte na zdywersyfikowanych zadaniach motocyklowym ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji podstaw prowadzenia maszyny, zrozumienia kontroli uślizgu, zarządzania ciałem podczas jazdy. To miejsce dla ludzi o każdym stopniu zaawansowania, wyluzowanych, uśmiechniętych i serdecznych, których łączy wspólna pasja.  2023 to już 6. rok naszej działalności – hacjenda  „Motormanii” czeka na Ciebie – łap ostatnie terminy na ten rok. 

Ceny na 2023 – dokładne wyjaśnienie 

Tygodniowy pobyt treningowy uwzględniający transfer z lotniska, pokój w hacjendzie, treningi na naszych motocyklach, a także możliwość bezpłatnego zakwaterowania dla osoby towarzyszącej ( prosimy o „dziękuję” oraz słoik ogórków kiszonych), możecie zarezerwować w cenie 690 euro lub 870 euro – to ceny obowiązujące dla rezerwacji do 24 marca 2023. O warunkach związanych z bezpłatnym zabraniem osoby towarzyszącej lub/oraz dzieci przeczytasz poniżej w sekcji : Ważne informacje.  

Propozycja za 690 euro – to zaproszenie dla tych osób, które chcą trenować w swoim kombinezonie, lub po po prostu u nas były w sezonie 2022 i zgarnęły swój kombinezon wcześniej.  W takim wypadku Twój  tygodniowy pobyt wyniesie 690 euro ( czyli około 3200zł w chwili publikacji tej oferty) . Osoby, które do nas wracają korzystając z opcji za 690 euro otrzymają upominek w postaci rękawic. Takich samych jakie otrzymuje się w opcji za 870 euro.

Opcja za 870 euro – przy rezerwacji podajesz swoją wagę i wzrost. Jeżeli nie trafimy z rozmiarem kombinezonu, będzie możliwość dobrania odpowiedniego rozmiaru na miejscu. 

RATY – W zależności od wybranej opcji możesz zapłacić w miesięcznych ratach odpowiednio 3 x 230 lub 3 x 290 euro ( w zależności od opcji). 

Pierwsza rata płatna jest przy rezerwacji terminu, druga i trzecia w kolejno nadchodzących miesiącach po rezerwacji. 

 Jeżeli rezerwujesz termin na dwa miesiące przed przyjazdem możesz rozłożyć płatność na dwie raty. Jeżeli rezerwujesz tuż przed przyjazdem przy rezerwacji należy wpłacić całość.

Oferta jest bezzwrotna – w przypadkach losowych można zmienić termin turnusu, lub odsprzedać miejsce innej osobie – możemy Ci w tym pomóc.  

Jakie dodatkowe zmiany na 2023? 

Po pięciu latach doświadczeń przygotowaliśmy rozwiązania, które sprawią, że bez względu na porę roku, czy anomalie pogodowe,  w 2023 będziemy ćwiczyć każdego dnia treningowego. 

Podczas letnich upałów treningi zaczęliśmy realizować rano około godziny 08.00. W ten sposób zapewnimy sobie minimum 3h jazdy w początkowo optymalnej, a później w ciągle znośnej temperaturze ( kończymy około 12.00). Możecie śmiało planować przyjazd w cieplejszych miesiącach bez obawy o wytrzymałość, tym bardziej, że po treningach czeka wtedy na nas orzeźwiające mojito, a potem sporo czasu na relaks przy basenie, lub na plaży.

Bez względu na porę roku wasz turnus będzie treningowo efektywnie spędzony. Dla chętnych możemy przeprowadzić dodatkowy trening supermoto na suchym asfalcie – wtedy wygląda to tak jak poniżej.

PROGRAM TRENINGOWY LOS COJONES 2023 

DZIEŃ PIERWSZY 

Pierwszy dzień czyli poniedziałek po Waszym przyjeździe spędzimy  na flat tracku jeżdżąc maszynami Mir SK1 o pojemności 250cc. Zaawansowani riderzy będą intensyfikować szybkość pracy ciałem. Osoby początkujące będą uczyć się wprowadzać motocykl w łagodny uślizg. Rozumienie uślizgu jest ważnym elementem w jeździe sportowej, ale również przydaje się w awaryjnych sytuacjach na drodze. W miesiącach wiosennych wyjeżdżamy z hacjendy około godziny 10.00. Czas trwania treningu do 4h, w zależności od kondycji grupy. Latem ruszymy około 8.00. 

DZIEŃ DRUGI 

Drugiego dnia staramy się utrwalić wdrożone dzień wcześniej ćwiczenia flat trackowe i zastosować je w przejazdach na różnych konfiguracjach zakrętów. Jeżeli trenująca grupa pierwszego dnia wypracuje odpowiedni poziom, i wyrazi ochotę, możemy przeprowadzić trening na profesjonalnym torze flat trackowym: rancho.74. Jest to opcja dodatkowo płatna – 25 euro od osoby (płatności dokonuje się bezpośrednio na torze). Decyzja należy do trenujących – możemy kontynuować trening na naszym torze przy plaży, lub przenieść się w miejsce gdzie regularnie trenują zawodnicy z czołówki Mistrzostw Świata tacy jak Pedro Acosta czy Fermin Aldeger. Jeżeli zdecydujecie, że chcecie jechać na rancho.74 to wasz trening będzie wyglądał tak jak poniżej.

DZIEŃ TRZECI 

Trzeciego dnia przenosimy się na nasz asfaltowy tor w Copo. W 2023 tor w godzinach porannych będziemy mieli tor na wyłączność co zapewnia ogromną swobodę treningową. Rozpoczynamy o  godzinie 09.00, a kończymy po około 4h jazdy.  Pierwszego dnia treningu asfaltowego będziemy się skupiać na wypracowaniu/weryfikacji prawidłowej linii przejazdu. Wdrożymy proste zasady dohamowania, a następnie przyspieszania od apeksów. W roku 2023 będziemy trenować na maszynach typu MiniGP, KX85 oraz Pit Bike ( dla osób zupełnie początkujących). 

DZIEŃ CZWARTY 

Tego dnia postaramy się nabrać nieco więcej prędkości i dodamy ważny element pracy nad pozycją.  Osoby początkujące i mniej doświadczone będą kontynuować pracę nad trajektorią, ustaleniem własnych punktów hamowania oraz punktów skrętu. Ważnym zadaniem będzie również zwiększenie prędkości w zakręcie. Uczestnicy treningu są nagrywani, materiał jest wspólnie analizowany, a następnie każdy otrzymuje indywidualne wskazówki. Osoby z większym doświadczeniem będą mogły dosiąść naszych Kawasaki KX85 w wersji supermoto i pracować nad techniką uślizgów.

DZIEŃ PIĄTY 

Ostatniego dnia zmieniamy kierunek jazdy na torze w Copo, Waszym zadaniem jest szybkie wdrożenie zasad przejazdu na nowej nitce toru z uwzględnieniem prawidłowej pozycji oraz wszystkich elementów pracy ciałem. Osoby początkujące koncentrują się na pogłębieniu złożeń, zwiększeniu prędkości w zakręcie i szybkim podniesieniu motocykla na wyjściach. Osoby zaawansowane i zawodnicy ćwiczą slajdy w podobnych ćwiczeniach jak na filmie poniżej.

Wszelkie dodatkowe ważne informacje, a także terminy znajdziecie poniżej. 

ZAPRASZAMY!  WYBIERAJCIE TERMIN I REZERWUJCIE PISZĄC NA : [email protected] 

HARMONOGRAM TURNUSÓW

Niedziela – dzień przyjazdu. Od poniedziałek do piątku treningi. Sobota dzień wolny. Niedziela wyjazd na lotnisko. 

Rekomendowane loty Ryanair z Modlina, Krakowa. Wizzair z Warszawa-Chopin. 

Ważne: Skonsultuj z nami możliwość odbioru jeżeli Twój samolot ląduje po godzinie 22.30, zanim kupisz bilety. 

Ważne informacje dodatkowe:

ZASADY POBYTU  I KOSZTY DODATKOWE 

  1. Po Twojej stronie jest opłacenie lotu do Malagi skąd odbieramy naszych gości. Jeżeli chcesz na własną rękę dojechać do nas (np. wynajętym autem) możesz rozważyć lot do Alicante.  Bezpośrednie loty oferuje Ryanair z Modlina, Krakowa i Wrocławia.   

2. Na miejscu musisz samodzielnie zadbać o swoje wyżywienie – możesz korzystać z kuchni i grilla w hacjendzie lub stołować się w tanich okolicznych knajpkach. Po drodze z treningów zawsze będzie można zrobić zakupy spożywcze. 

3. Ponosisz opłatę w wysokości 65 euro na torze asfaltowym, na którym spędzamy 3 z 5 dni treningowych. Jest to opłata jednorazowa- miesięczny karnet wstępu na obiekt. Wykupienie miesięcznego karnetu jest bardziej korzystne niż opłata dzienna wynosząca 30 euro/dzień. 

4.    Nie jesteś odpowiedzialny finansowo, za żadne uszkodzenia w motocyklach treningowych. Nie ponosisz kosztów tankowania motocykli treningowych, ani zużycia opon.  

5. Jeżeli chcesz się przejechać którymś z naszych motocykli drogowych możesz go od nas bezpłatnie pożyczyć, ale musisz ustalić harmonogram z innymi uczestnikami i samodzielnie je sobie tankować. 

6. Korzystanie z motocykli drogowych jest grzecznościowe co oznacza, że zapłaciłeś za treningi i pobyt w hacjendzie, a nie za wypożyczenie/dostęp do motocykli drogowych. Tą ewentualną możliwość masz bezpłatnie i prosimy, abyś traktował je z szacunkiem, wykorzystywał do spokojnej jazdy rekreacyjnej ( zamiast palenia gumy, czy nauki jazdy na jednym kole, kręcenia do „odciny” itp.). Nie planuj też dalekich wypadów turystycznych – prosimy abyś trzymał się w promieniu do 200km od haciendy. Wtedy w razie wypadku lub awarii możemy relatywnie szybko do Ciebie dotrzeć z pomocą. Jeżeli pożyczasz od nas motocykl drogowy to chcemy abyś odstawił go najpóźniej o godzinie 22.00. 

7.    Ponieważ grzecznościowe użyczenie naszych motocykli nie jest działalnością zarobkową nie pobieramy kaucji i nie podpisujemy umów wypożyczenia. Jednak w przypadku kiedy uszkodzisz naszą maszynę będziesz proszony o pokrycie szkody do wysokości 500 euro. To dżentelmeńska umowa. Prosimy nie wsiadaj na nasz motocykl jeżeli nie jesteś przygotowany na taką okoliczność :). 

8. Jeżeli zabierasz ze sobą osobę towarzyszącą jej pobyt oferujemy Ci bezpłatnie, a w zasadzie za mały słoiczek ogórków kiszonych.  Pamiętaj, że osoba towarzysząca to taka osoba, która NIE JEŹDZI SAMODZIELNIE na naszych motocyklach drogowych, nie BIERZE UDZIAŁU W TRENINGACH, śpi z Tobą w jednym pokoju i TYM SAMYM łóżku. Pamiętaj też, aby uprzedzić osobę towarzyszącą, że jedziecie na turnus treningowy, a nie na wakacje w Hiltonie :). Jeżeli dodatkowo będziesz chciała/chciał zabrać dzieci to opłacisz tylko koszt dodatkowej dostawki: około 50 euro. 

Ważne: Twoim dodatkowym kosztem w sytuacji kiedy zabierasz bezpłatnie osobę/osoby towarzyszące będzie wypożyczenie samochodu, lub samodzielne dostanie się do hacjendy w inny sposób. W roku 2023 mamy 8 riderów na turnusie i dokładnie tyle miejsc w samochodzie z lotniska, a zatem nie możemy zaoferować transferu dodatkowym osobom nietrenującym.. Sprawdź ceny wynajmu aut na lotnisku w Maladze lub Alicante wchodząc na polską wypożyczalnię odkryj-auto.pl  – ma zazwyczaj najlepsze oferty, a także polską obsługę na miejscu.  

Najcześciej zadawane pytania 

1 Jak spotkamy się na lotnisku w Maladze?  Otrzymasz numer kontaktowy „do Pejsera” – czyli do mnie:)) .  Po wylądowaniu zdzwonimy się i wytłumaczę Ci jak dojść do miejsca gdzie się spotkamy. 

2 Jak wyglądają pokoje w haciendzie?  

Hacjenda podzielona jest na dwie części. W jednej części pokoje są pokojami jaskiniowymi – to typowe rozwiązanie dla naszej części Andaluzji. Każdy pokój ma przydzieloną łazienkę. 

W niżej położonej części posiadłości przygotowaliśmy dla Was dodatkowe pomieszczenia. Tam każdy rider będzie miał swój mini apartament złożony z małej przestrzeni kuchennej,  łazienki oraz sypialni. 

3. Ile osób jest na turnusie?

 Pomijając wyjątkowe sytuacje maksymalna ilość riderów to 8 osób. Treningi przeprowadzamy w dwóch grupach po 4 osoby na sesję. 

4. Czy w okolicy są jakieś restauracje i sklepy? Hacjenda znajduje się około 10 min piechotą od najlepszej restauracji w okolicy gdzie za 12 euro otrzymasz obiad złożony z trzech dań i deseru. W cenie jest kawa, piwo i woda. Lokalne sklepiki spożywcze stosują dużą dowolność godzin otwarcia dlatego najlepiej uzupełniać zakupy po drodze z treningów, gdy mijamy większe sieciowe sklepy. 

5. Ile trwają dojazdy na treningi? 

Na treningi flat trackowe jedziemy około 35 minut. Na treningi asfaltowe dojeżdżamy w około 50 min. 

6. Co mam ze sobą zabrać?  

Jeżeli nie zdecydowałeś się na opcję z rękawicami i kombinezonem, to oczywiście musisz zabrać swoje, wraz z kaskiem i butami motocyklowymi. Suszarki, ręczniki są na miejscu. 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl