Nowy Shoei, kombi, pobyt +treningi. Los Cojones 2024

- Pejser

Rok 2024 na turnusach treningowych Los Cojones będzie absolutnie wyjątkowy! 

Robiąc kolejny krok wzmacniający Wasze bezpieczeństwo postanowiliśmy oprócz kombinezonów wyposażać Was w nowe kaski Shoei NXR 2. Dzięki współpracy z salonami Motopublica, które postanowiły pomóc nam logistycznie w tym przedsięwzięciu,  już blisko 100 kasków Shoei NXR 2 trafiło do osób, które zarezerwowały swój pobyt treningowy w 2024.

W salonach Motopublici, jako jedynych w Polsce, możecie za dodatkową opłatą dokonać „personalnego fitingu”, czyli indywidualnego dostosowania wnętrza kasku do kształtu waszej głowy. Tak jak robi się to dla zawodników . Kask wtedy leży absolutnie idealnie, a Motopublica ma specjalne certyfikaty uprawniające do zadbania o Was w tym aspekcie – naprawdę warto.  Gdybyście nie wiedzieli jaki kask dostaniecie, to poniżej model NXR 2 zaprezentuje wam Marc Marquez. 

Krótko mówiąc, każda osoba, która zrobi rezerwację tygodniowego pobytu treningowego na Los Cojones do dnia 20 stycznia 2024 może skorzystać z pakietu promocyjnego. W cenie 995 euro otrzyma nie tylko pobyt treningowy ( z bezpłatnym pobytem dla osoby towarzyszącej ), uwzględniający motocykle, paliwo, opony, oraz szkody,  ale również nowy kask Shoei NXR2 oraz nowy kombinezon firmy X-four. 

Jeżeli chciałbyś tylko kask, albo tylko kombinezon możesz wybrać tańszy pakiet za 870 euro. Dla osób, które nie chcą ani nowego kasku, ani kombinezonu opłata za pobyt treningowy wynosi 710 euro. 

Płatność można sobie rozłożyć na dwie raty miesięczne raty. Kask zostanie Wam wysłany pod wskazany adres najpóźniej 4 tygodnie przed terminem zarezerwowanego turnusu ( można też odebrać osobiście w salonie Motopublica), a kombinezon tradycyjnie otrzymacie na miejscu

Łapcie ostatnie miejsca na 2024 ( nie pytajcie w mailach o inne miesiące niż podane poniżej – styczeń, luty, marzec, kwiecień oraz lipiec są w pełni zajęte, brak wolnych miejsc). Zapoznajcie się z warunkami pobytu i harmonogramem treningów,  wybierajcie datę i piszcie do mnie na [email protected]

OSTATNIE WOLNE TERMINY NA ROK 2024

MAJ:

  • 4 -11 maja – 3 miejsca wolne 

CZERWIEC:

  • 1-8 czerwca – 2 miejsca wolne 
  • 8-15  czerwca – 3 miejsca wolne 
  • 15-22  czerwca – 6 miejsc wolnych 

SIERPIEŃ

  • 10-17 sierpnia – 3 miejsca wolne 
  • 24-31 sierpnia – 8 miejsc wolnych 

WRZESIEŃ

  • 31 sierpnia- 7 września – 2 miejsca wolne 
  • 7-14 września   – 1 miejsce wolne 
  • 28 września- 5 października – 8 miejsc wolnych 

PAŹDZIERNIK

  • 5-12 październik – 4 miejsca wolne 
  • 12-19 październik – 6 miejsc wolnych 
  • 19-26 październik – 8 miejsc wolnych 
  • 26 październik – 2 listopad – 8 miejsc wolnych 

LISTOPAD

  • 2-9 listopad – 6 miejsc wolnych 
  • 9-16 listopad – 8 miejsc wolnych 
  • 16-23 listopad – 6 miejsc wolnych 

Uwaga!  Oferta jest bezzwrotna – w przypadkach losowych można zmienić termin turnusu, lub odsprzedać miejsce innej osobie – możemy Ci w tym pomóc.  

OPIS, ZASADY  I HARMONOGRAM TURNUSÓW TRENINGOWYCH

Dla kogo jest obóz treningowy Los Cojones? 

Na Los Cojones dostowowujemy intensywność ćwiczeń i cele do twojego poziomu. Zdarza się, że zawodnicy z tytułami Mistrzów Polski trenują obok osób, które jeszcze nie mają prawa jazdy, ale przyjechały, aby zrozumieć prowadzenie motocykla. W treningach biorą udział nawet dzieci. Początkujący i zaawansowany motocyklista wykonują często te same ćwiczenia, chociaż na na różnym poziomie. Otrzymujecie indywidualne wskazówki na podstawie nagrań waszej jazdy.  Pobyt u nas przeznaczony jest dla ludzi pozytywnych i serdecznych, którzy czują potrzebę integracji oraz wymiany doświadczeń z innymi motocyklistami. Są nastawieni na efektywny, wymagający trening. 

WAŻNE: Oferta z kaskiem i kombinezonem nie ma ściągnąć każdego kto nam zapłaci. Jest zorientowana na zrobienie czegoś wartościowego dla osób, które wiedzą po co przyjeżdżają – są gotowe aby wyjść ze strefy komfortu, zaangażować myślenie, i podnieść swoją jazdę na wyższy poziom. Zobacz film poniżej i sprawdź czy wpisujesz się w klimaty towarzyskie Los Cojones. Jeżeli tak, to zapraszamy. 

GDZIE ZNAJDUJE SIĘ SIEDZIBA LOS COJONES ? 

Haciendę Motormani znajduje się w pobliżu Almerii na Costa del Sol i przyjmuje gości od stycznia 2018. To tutaj  spędzacie swój 7. dniowy turnus treningowy. Teren haciendy możecie zobaczyć na nagraniu poniżej ( znajdziecie ją wpisując „Moto Angeles” w Google Maps) . Każdy otrzymuje swój indywidualny pokój. Do dyspozycji jest basen, gazowy grill, dwie wspólne kuchnie, i część wypoczynkowa na tarasie, połączona z mini siłownią. 

FILOZOFIA TRENINGOWA LOS COJONES 

Dzięki odwzorowaniu rutyn treningowych zawodników MotoGP motocykliści spędzają na Los Cojones intensywne, tygodniowe turnusy treningowe oparte na zdywersyfikowanych zadaniach motocyklowym ze szczególnym uwzględnieniem weryfikacji podstaw prowadzenia maszyny, zrozumienia kontroli uślizgu, zarządzania ciałem podczas jazdy. Wiedzę o treningach najlepszych zawodników czerpiemy często z bezpośrednich kontaktów podczas wspólnych treningów.

HARMONOGRAM TRENINGOWY TURNUSU LOS COJONES 

SOBOTA 

To dzień, w którym Was odbieramy z lotniska w Maladze, lub dojeżdżacie samodzielnie do haciendy – po przyjeździe otrzymacie swoje nowe kombinezony. 

Ważne: Skonsultuj z nami możliwość odbioru jeżeli Twój samolot ląduje po godzinie 22.30, zanim kupisz bilety.

NIEDZIELA 

Niedziela jest dniem wolnym przeznaczonym na wypoczynek po podróży. W niedzielę wieczorem przeprowadzamy briefing z omówieniem tygodnia, oraz wstępnym rozpoznaniem doświadczenia, oraz indywidualnych celów uczestników. 

PONIEDZIAŁEK

Pierwszy dzień treningowy przeznaczamy zazwyczaj na zajęcia flat trackowe – jeździmy maszynami o pojemności 250cc. Zaawansowani riderzy będą intensyfikować szybkość pracy ciałem. Osoby początkujące będą uczyć się wprowadzać motocykl w łagodny uślizg. Rozumienie uślizgu jest ważnym elementem w jeździe sportowej, ale również przydaje się w awaryjnych sytuacjach na drodze. Czas jazdy zależy głównie od kondycji grupy, a czasem również od warunków pogodowych. Przeznaczamy na to od 2. do 5. godzin. 

WTOREK

Drugiego dnia staramy się utrwalić wdrożone dzień wcześniej ćwiczenia flat trackowe i zastosować je w przejazdach na różnych konfiguracjach zakrętów. Jeżeli trenująca grupa pierwszego dnia wypracuje odpowiedni poziom, i wyrazi ochotę, możemy przeprowadzić trening na profesjonalnym torze flat trackowym: rancho.74. Jest to opcja dodatkowo płatna – 30 euro od osoby (płatności dokonuje się bezpośrednio na torze). Jeżeli zdecydujecie, że chcecie jechać na rancho.74 to wasz trening będzie wyglądał tak jak poniżej ( tutaj nagranie z Pedro Acostą, który do nas sporadycznie dołącza).

ŚRODA 

Trzeciego dnia przenosimy się na nasz asfaltowy tor w Copo. Pierwszego dnia treningu asfaltowego będziemy się skupiać na wypracowaniu/weryfikacji prawidłowej linii przejazdu. Wdrożymy proste zasady dohamowania, a następnie przyspieszania od apeksów. Trenujemy głównie na maszynach typu MiniGP. 

CZWARTEK 

Tego dnia postaramy się nabrać nieco więcej prędkości i dodamy ważny element pracy nad pozycją.  Osoby początkujące i mniej doświadczone będą kontynuować pracę nad trajektorią, ustaleniem własnych punktów hamowania oraz punktów skrętu. Ważnym zadaniem będzie również zwiększenie prędkości w zakręcie. Uczestnicy treningu są nagrywani, materiał jest wspólnie analizowany, a następnie każdy otrzymuje indywidualne wskazówki. Osoby z większym doświadczeniem będą mogły dosiąść naszych Kawasaki KX85 w wersji supermoto i pracować nad techniką uślizgów.

PIĄTEK 

Ostatniego dnia zmieniamy kierunek jazdy na torze w Copo, Waszym zadaniem jest szybkie wdrożenie zasad przejazdu na nowej nitce toru z uwzględnieniem prawidłowej pozycji oraz wszystkich elementów pracy ciałem. Osoby początkujące koncentrują się na budowaniu pewności siebie, pogłębieniu złożeń, zwiększeniu prędkości w zakręcie i szybkim wypionowaniu motocykla na wyjściach. Osoby zaawansowane i zawodnicy ćwiczą slajdy w podobnych ćwiczeniach jak na tym filmie :

SOBOTA 

Wyjazd na lotnisko do Malagi – godzina wyjazdu uzależniona od wylotu pierwszego gościa. 

ZAPRASZAMY!  WYBIERAJCIE TERMIN I REZERWUJCIE PISZĄC NA : [email protected] 

ZASADY POBYTU  I KOSZTY DODATKOWE 

  1. Po Twojej stronie jest opłacenie lotu do Malagi skąd odbieramy naszych gości. Jeżeli chcesz na własną rękę dojechać do nas (np. wynajętym autem) możesz rozważyć lot do Alicante.  Bezpośrednie loty oferuje Ryanair z Modlina, Krakowa i Wrocławia.   
  2. Na miejscu dbasz samodzielnie o własne wyżywienie – możesz korzystać z kuchni i grilla w hacjendzie lub stołować się w tanich okolicznych knajpkach. Po drodze z treningów zawsze będzie można zrobić zakupy spożywcze. 
  3. Ponosisz opłatę w wysokości 75 euro na torze asfaltowym, na którym spędzamy 3 z 5 dni treningowych. Jest to opłata jednorazowa- miesięczny karnet wstępu na obiekt. Wykupienie miesięcznego karnetu jest bardziej korzystne niż opłata dzienna wynosząca 30 euro/dzień. 
  4. Nie jesteś odpowiedzialny finansowo, za żadne uszkodzenia w motocyklach treningowych. Nie ponosisz kosztów tankowania motocykli treningowych, ani zużycia opon.  

OSOBY TOWARZYSZĄCE 

Jeżeli zabierasz ze sobą osobę towarzyszącą jej pobyt oferujemy Ci bezpłatnie, a w zasadzie za mały słoiczek ogórków kiszonych.  Pamiętaj, że osoba towarzysząca to taka osoba, która nie BIERZE UDZIAŁU W TRENINGACH, śpi z Tobą w jednym pokoju i TYM SAMYM łóżku. Pamiętaj też, aby uprzedzić osobę towarzyszącą, że jedziecie na OBÓZ TRENINGOWY, a nie na wakacje w Hiltonie :). Jeżeli dodatkowo będziesz chciała/chciał zabrać dzieci to opłacisz tylko koszt dodatkowej dostawki:  100 euro. 

Ważne: Twoim dodatkowym kosztem w sytuacji kiedy zabierasz bezpłatnie osobę/osoby towarzyszące będzie wypożyczenie samochodu, lub samodzielne dostanie się do hacjendy w inny sposób. Mamy 8 riderów na turnusie i dokładnie tyle miejsc w samochodzie z lotniska, a zatem nie możemy zaoferować transferu dodatkowym osobom nietrenującym.. Sprawdź ceny wynajmu aut na lotnisku w Maladze lub Alicante wchodząc na stronę polskiej wypożyczalni odkryj-auto.pl  – ma zazwyczaj najlepsze oferty, a także polską obsługę na miejscu.  Porównaj ceny innych wypożyczalni na portalu rentalcars.com . 

ZAPRASZAMY!

KONTAKT: [email protected]

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl