Jak się zapisać? Co z noclegiem? Jak wygląda podział grup i pomiar czasu? Gdzie i z kim zarezerwować box? Odpowiadamy na wszystkie pytania i oczywiście zapraszamy na wyjazd!
W dniach 25-26 kwietnia już po raz kolejny zapraszamy Was na tor Slovakiaring! Do imprezy zostały jeszcze trochę czasu, ale my już nie możemy doczekać się wiosny i wspólnego jeżdżenia z Wami po torze. Jak zwykle zapewnimy kilka atrakcji dodatkowych, no i oczywiście po imprezie zasypiemy Was masą zdjęć z toru.
Fotki z ostatniej, wrześniowej edycji Track Daya możecie oglądać tutaj. Do tego Adrian podesłał nam swój film z toru – to też polecamy obejrzeć. Jak sami pewnie zauważyliście, warto wpaść z nami na Slovakiaring. Mamy więc dla Was kilka podstawowych informacji o najbliższej edycji.
Dla kogo jest track day „MotoRmanii”?
Nasze treningi są dla każdego – przyjeżdżali nawet ludzie na Harley-Davidsonach. Oczywiście na cruiserze nie będziesz miał możliwości pobawienia się tak, jak na maszynie głębiej składającej się w zakręty (i mamy tu na myśli zarówno zwykłe nakedy, jak i sprzęty typowo torowe), ale jeżeli chcesz pośmigać czuj się zaproszonym, pełnoprawnym uczestnikiem treningu. W grupach D i C zazwyczaj znajdują się osoby z zerowym lub bardzo małym doświadczeniem w jeździe na torze.Grupa B jest dla kierowców nieco szybszych, a grupa A dla najszybszych.
Do jakiej grupy się zgłosić? Wiele osób podaje nam czasy osiągane na torze Poznań pytając, gdzie się kwalifikują. Jeżeli w Poznaniu jeździsz poniżej 1 min 55s. proponujemy grupę B. Dla osób poniżej 1 min 48s zdecydowanie grupę A. Dla pozostałych, początkujących grupę C lub D – w zależności od tego, czy czujecie się jako początkujący „nieco szybsi” lub „raczej ostrożni”. Generalnie jednak to, do jakiej grupy się początkowo zapiszecie, będzie miało znaczenie wyłącznie na pierwszych trzech sesjach treningowych. Po tychże sesjach następuje weryfikacja osiąganych czasów i reorganizacja grup. Szybsze osoby zostaną przesunięte wyżej, a osoby, które jeżdżą wolniej – do grup z dłuższymi czasami okrążeń. W ten sposób zwiększymy bezpieczeństwo podczas trwania całego weekendu.
Czasy są mierzone za pomocą kostek – transponderów. Te odbiera się bezpłatnie (trzeba zostawić dowód lub prawko) przy rejestracji odbywającej się przed jazdami. Kostki trzeba zamontować na motocyklu samodzielnie. Najlepiej mieć plastikowe opaski łączące (tak zwane trytytki) – można z nich „okraść” ekipę MotoRmanii. Po weryfikacji czasów, lista nowych grup zostaje wywieszona w gablocie przy biurze toru, a osoby, które zostały przesunięte, muszą zgłosić się po nową naklejkę odznaczającą grupę. Uwaga, transpondera nie można zgubić! Należy go pilnować jak oka w głowie. Za jego utratę Slovakiaring skasuje 400 euro. Na szczęście do tej pory nikomu się to jeszcze nie przydarzyło.
Jak wygląda harmonogram jazd?
Jazdy zawsze zaczynają się o 9. rano, a kończą o 18. Rozpoczyna grupa D. Każda sesja trwa 20 minut, a sesji pierwszego dnia jest 6 dla każdej z grup. Od godziny 13. do 14. jest przerwa na lunch. Najważniejsze jednak, aby być na briefingu o godzinie 8 każdego dnia. Omawiamy na nim zasady bezpieczeństwa i dodatkowe ważne informacje. Szczególnie ważne jest to dnia drugiego, kiedy wyjaśniamy tym osobom, które chcą wziąć udział w zabawowych, amatorskich wyścigach, przebieg procedury startowej. Harmonogram drugiego dnia po lunchu uwzględnia wyścigi, a po wyścigach około godziny 16:30 tor jest otwarty. Nie ma podziału na grupy i można jeździć przez półtorej godziny do upadłego.
Boksy, paliwo, opony…
Na torze można wynająć dodatkowo boksy. Można w nich trzymać motocykle, zamykać je bezpiecznie na noc lub, jak czynią niektórzy, spać tam na nadmuchanych materacach. Koszt boksu to 120 euro za dzień. Wygodnie mieści się tam od 6 do 8 motocykli. Jeżeli podzielicie koszty solidarnie z kolegami, to koszt boksu ogranicza się do ok. 20 euro dziennie. Osoby, które jadą same, ale chciałyby dołączyć do wynajęcia boksu z kimś innym, zawsze są mile widziane. Tym razem, aby ułatwić Wam tworzenie spółdzielni (oraz rezerwowanie swoich ulubionych boksów), stworzyliśmy tabelę, w którą możecie się wpisywać. ZNAJDZIECIE JĄ TUTAJ – KLIK. Wystarczy wypełnić i zatwierdzić dane w odpowiednich komórkach, a tabela zapisuje i aktualizuje się samoczynnie.
Jeżeli macie opony w dobrym stanie, a jeździcie w grupie D lub C to raczej nie będziecie musieli ich zmieniać. W razie potrzeby, gumy można kupić na miejscu – znajduje się tam również zmieniarka. Paliwo można tankować bezpośrednio na torze lub podjechać na pobliską stację.
Instruktorzy, ustawienia zawieszenia
Ekipa „MotoRmanii” zlokalizowana jest zawsze w boksie nr 0. Tam znajdziecie również Mateusza Poniatowskiego, który pomoże Wam ustawić zawieszenie i udzieli wszelkich rad w tym zakresie.
Jeżeli chcesz abyśmy zajęli się Tobą indywidualnie, to chętnie wyjedziemy na tor i damy Ci wskazówki. Przy dużej liczbie osób i ograniczonej liczbie instruktorów jesteśmy zmuszeni tworzyć grupy 2-3 osobowe. Liczy się kolejność zgłoszeń.
Teraz mamy dla Was też onboard z toru od Pejsera. Z kamerą wystartował w wyścigu łączącym Puchar Aprilii RSV4 oraz MV Agusty F3. Pejser jedzie nową Aprilią RSV4 RR i na starcie daje się wszystkim wyprzedzić. Może i wygrał, ale i tak nie był klasyfikowany. Obejrzyjcie, zwróćcie uwagę na trajektorię jazdy, pracę gazem i agresywne wejścia w zakręty (w tym jedno niemalże zakończone w trawie).
Kiedy można wjeżdżać na tor? Co z noclegiem?
Na tor można wjeżdżać już w niedzielę poprzedzającą imprezę. Macie już wtedy pełny dostęp do boksów, prądu i sanitariatów. Spać na terenie toru (w samochodach, namiotach) można bezpłatnie. Obok toru znajduje się hotel Ring. Wokół toru również jest sporo hoteli – najlepiej wejść na booking.com i szukać noclegów w miejscowości Dunajska Streda. To tylko 5 km od obiektu.
Jak zapisać się na kwiecień?
Jeżeli macie czas 25-26 kwietnia, to piszcie do nas na wyjazdy(małpa)motormania.com.pl podeślemy Wam namiary na konto lub wyślijcie zgłoszenie (poniżej formularz). Tylko wpłata rezerwuje miejsce na track dayu.
Jak zwykle im zdecydujecie się wcześniej, tym będzie taniej:
- do 31 stycznia 780 zł za dwa dni / 400 zl za jeden dzień
- od 1 lutego do 31 marca: 890 zł za dwa dni / 500 zł za jeden dzień;
- od 1 kwietnia do 22 kwietnia
990 zł za dwa dni/ 550 za jeden dzień, uwaga:promocyjna cena 899 zł za dwa dni/ 520 za jeden dzień - płatność na miejscu: 1200 zł za dwa dni / 600 zł za jeden dzień.
Istnieje możliwość transportu Waszego motocykla z Warszawy bezpośrednio na tor.
Koszt w dwie strony to 400 zł. Więcej informacji pod mailem wyjazdy(małpa)motormania.com.pl.
Zapraszamy! Zarezerwujcie sobie miejsce i spotkajmy się na Slovakiaringu!
Błąd: Brak formularza kontaktowego.
Przypominamy też o formularzu rezerwacji boksów.