Automat czy manual? Żebyś się nie zdziwił.. Afryka spotyka Afrykę.

AUTOMATIC FOR THE PEOPLE – taki tytuł w 1992 roku nosił genialny album grupy R.E.M… 24 lata później to nie muzycy, ale inżynierowie Hondy stworzyli własną wersję „automatu dla ludności”. Cztery lata temu, po naszym pierwszym teście „Afryki” Twin nie mieliśmy wątpliwości, że będzie to motocykl roku 2016.  Od lat producenci motocykli próbują rywalizować z BMW GS-em w sektorze motocykli adventure. Bezskutecznie. Pewnie dlatego, że wszyscy w owczym pędzie próbują naśladować bawarski produkt. Starają się do niego upodobnić. Klienci tymczasem uparcie wolą oryginał od „fejka”. Możesz przebierać Mulitstradę za GS-a, możesz próbować zrobić to samo z Aprilią Caponord.. Możesz sobie wymyślić dużą Yamahę Super-Tenere. To wszystko na nic. Lider jest jeden, a ty uparcie ustawiasz się w pozycji naśladowcy, zawsze dwa kroki do tyłu. Jednak możesz zrobić coś innego. Podnieść czoło i odważyć się zaproponować coś oryginalnego. Tak zrobiła Honda. Zrozumiała, że ma się do czego odnieść. Że ma w swoich zasobach legendę, którą trzeba ożywić i powołać do życia z nowymi, nietypowymi cechami.  Ponad wszystko upewnić się, że zewnętrznie różni się od GS’a tak bardzo jak to tylko możliwe. Skutek sprzedażowy był natychmiastowy. W 2016 roku klienci rzucili się na nowy motocykl. Pierwsza partia przeznaczona dla Polski błyskawicznie się…

Aby oglądać ten materiał ODBIERZ "1500 ZŁ PLUS" DLA CIEBIE na zakupy u naszych partnerów!
Przejdź szybką procedurę subskrypcji Pakietu Premium.
Kliknij w "Premium Content" aby mieć dostęp do ekskluzywnych materiałów

Ciesz się z rocznego dostępu do wyjątkowych materiałów i zrealizuj bon u naszych partnerów: AGV, Dainese, Ozon, Bitubo, POLand Position, Arrow, Motorraid, 
RobertOzon, East River Enduro, Braking, Pit Bike Racing Lublin, LocoGP

dainese
agv
arrow
bitubo
breaking
yamaha
robertozon
motorraid
ere
bitbike

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły