Treningowe Supermoto 250cc za 9,900zł – oto IMR SK-1

- MotoRmania

Czy Supermoto przygotowywane przez Hiszpanów okaże hitem treningowym również w Polsce?

Potęga hiszpańskich motocyklistów bierze się z budowania umiejętności ciągłymi treningami na małych tanich torach i niedrogich treningowych motocyklach. Wysoka moc silników nie jest priorytetem – ważniejszym elementem jest tutaj trwałość jednostki napędowej i kompetentne podwozie.  Chodzi o to, aby trenować często, na ostro i nie mieć dużych ( albo prawie wyzerować) koszty utrzymania maszyny. Taki motocykl w wersji supermoto przygotowała na hiszpański rynek manufaktura Impormotor, a od tego roku IMR SK-1 jest w ofercie polskiego importera LocoGP ( kontakt : [email protected], tel. 500 137 551).

sk 1

 

IMR SK-1 jest używany do treningów przez wielu znanych zawodników, między innymi również przez Tito Rabata, oraz w szkole wyścigowej Rubena Xausa.  Atutem SK-1 jest cena. Ta czterosuwowa 250-tka kosztuje tylko 9900zł. Wyposażona jest w niezniszczalny silnik Kayo 250. Tutaj w MotoRmanii katujemy silniki Kayo na treningach z wami od wielu lat – tylko w Moto Angeles przez ostatnie dwa lata przewinęło się ponad 300 osób, które katowały je w sposób niemiłosierny. Żaden z naszych wielu MiniGP nie miał najmniejszego problemu z silnikiem ani ze skrzynią biegów- chociaż wyglądają już jakby przeżyły cztery wojny w tym dwie światowe. To jednostki o prostej, zapożyczonej od Hondy, konstrukcji i niewielkiej mocy – ta mieszanka daje trwałość.  W przypadku Supermoto SK-1 mamy do czynienia z pojemnością 250cc i zaledwie 16KM – temat nie do zajechania. Z drugiej strony można się rozpędzić do dosyć poważnych prędkości na małych torach, nie mówiąc już o prędkości w zakręcie. Fakt, że motocykl jest normalnym, „dużym” supermoto, a nie pit bikiem predysponuje go także do treningów nie tylko dla początkujących, ale również dla bardziej zaawansowanych motocyklistów. Każdy kto stanie się posiadaczem SK-1 może bezpłatnie wziąć udział w Pucharze LocoGP organizowanym w 2020 przez polskiego importera. Właśnie z myślą o pucharze MotoRmania pomaga przetestować motocykli i wprowadzić ewentualne niewielkie modyfikacje. Jedyną jaka okazała się potrzebna to zwiększenie prześwitu – zawodnicy, którzy ćwiczą na SK-1 na pewno nie jeżdżą na oryginalnych podnóżkach, bo te są umieszczone zbyt nisko.  Opracowaliśmy z hiszpańskim producentem nowe rozwiązanie na polski rynek – i właśnie rozpoczęliśmy fazę testów. Oto jak wypadł pierwszy – zobaczcie SK-1 w akcji 🙂

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl