GSX-R400, RVF400R, ZXR400 – brakujące ogniwa

- Pejser

Dlaczego zaprzestano kiedyś produkcji sportowych motocykli klasy 400? Ponieważ ich koszty za bardzo zbliżyły się do 600-tek. Dzisiaj ten rynek się odradza w postaci klasy „300”, ale podwozia nowoczesnych motocykli nie są tak radykalne jak te z dawnych lat… Czy czasy tych wspaniałych maszyn powrócą? Egzemplarze w dobrym stanie kosztują coraz więcej.. 

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl