Kilka dni temu podczas oficjalnego testu WSBK w Jerez mogliśmy zobaczyć po raz pierwszy nowe wcielenie ultra-skutecznego Kawasaki ZX-10RR.
Zanim przejdziesz niżej przeczytaj nasze zaproszenie 🙂 Bezpłatne treningi na asfalcie! Bezpłatne treningi na flat tracku! Bezpłatne seminaria z ustawień zawieszenia! Bon na „1500zł Plus” u naszych partnerów. To wszystko za free po wykupieniu subskrybcji w cenie 149zł rocznie! DOŁĄCZ DO NAS! Zostań SUBSKRYBENTEM MOTORMANII DZIŚ i miej niesamowity sezon 2021!
Który wybierasz? 2020 czy 2021?
Na zdjęciu możemy porównać kształt przednich owiewek nowego i starego modelu ZX-10RR. Nowy przypomina bardziej Kawasaki H2, co oznacza, że zapewne nowy przód uzyskuje lepszą charakterystykę aerodynamiczną. Nie mamy jeszcze żadnych oficjalnych informacji, ale wprowadzono też istotne zmiany w silniku. Na poziomie WSBK obydwaj zawodnicy fabryczni, Jonathan Rea oraz Alex Lowes od razu byli bardzo szybcy podczas testu w Jerez. Uzyskiwali czasy w granicach 1min 38 sekund, a zatem bardzo wyśrubowane rezultaty. Czy jest ktoś kto postawi pieniądze na to, że Rea nie zdobędzie kolejnego tytułu?