Na mapie Warszawy pojawiła się nowa, motocyklowa miejscówka – salon Twin Peaks Harley-Davidson na Ursynowie, przy ul. Tanecznej. My odwiedziliśmy go w środę, kiedy zorganizowano otwarcie dla mediów. Ale nie bójcie się że coś Was ominęło – w sobotę odbędzie się jeszcze lepszy Grand Opening!
Przedstawicieli mediów motocyklowych i ogólnotematycznych, swoją obecnością zaszczycili Enirico D’Onorfino (Managing Director HD SGM) oraz Martin Hermansky (Country Manager HD CEE). Konferencję poprowadził Marcin Posłuszny (District Manager HD CEE North), jednak nic nie mogłoby się wydarzyć, gdyby nie Paweł Zaborowski – właściciel HD Twin Peaks, któremu gratulujemy świetnego, nowego salonu!
Na miejscu pojawił się też Mateusz Gessler, restaurator oraz juror „MasterChef Junior”. Jak dowiaduje się coraz szersza publika, Mateusz jest zapalonym motocyklistą. Posiada kilka jednośladów i uwielbia podróżować (P.S.: jak kiedyś nam powiedział, motocykliści mają w jego restauracji zniżkę oraz specjalne półki na kask). Na imprezie w Twin Peaks Mateusz odebrał swojego nowego Harleya, model Forty-Eight, wyjeżdżając nim z salonu na kołach.
Przedstawiciele marki oraz salonu zaprezentowali nam w środę flotę prasową na sezon 2016 w postaci modeli Sportster Iron 883, Forty-Eight, Low Rider S, Road Glide Ultra oraz niebawem zupełnie nowy model Roadster. Te motocykle będziemy dla Was testowali, a przyznajemy, że najbardziej ciekawi nas usportowiony Roadster oraz Forty-Eight, który nie tylko przeszedł wypasiony tuning wizualny, ale też mechaniczny. Zastosowano w nim zestaw Screamin’ Eagle StageIV, który podobno podniósł osiągi o niebagatelne 30%!
Dowiedzieliśmy się o konkursie „Harley na wakacje”, w którym 9 osób spośród Was może zgarnąć motocykl do dyspozycji na test długodystansowy. Szczegóły znajdziecie na h-d.com/harleynawakacje. Przypomniano nam także o akcji Discover More, w której można zgarnąć motocykl na podróż i 20 000 zł na wydatki – więcej tutaj.
Nie ma jednak wątpliwości, że największe zainteresowanie wzbudziło ogłoszenie totalnie nowego, bezprecedensowego projektu, który zrodził się i startuje właśnie w Polsce – Stunt Story! W ten sposób marka Harley-Davidson wkracza na zupełnie nowy obszar. We współpracy ze stunterem, którego na pewno znacie, Maćkiem Dop, Harley zacznie siać terror na jednym kole. Bronią z wyboru jest najlżejszy model Iron 883, który wyposażono w mocniejszy silnik i między innymi zębatkę zamiast koła pasowego. Dopa na Harleyu zobaczymy na wszelakich imprezach oraz zawodach stunterskich, a cel jest prosty – obalić mit „Harley can’t jump”. Projekt rozwijał się będzie na stronie StuntStory.pl.
Grand Opening w sobotę 23. kwietnia
Teraz już wiecie wszystko to, czego my dowiedzieliśmy się na otwarciu salonu w środę. Przed Wami jednak jeszcze lepsze, publiczne otwarcie salonu Twin Peaks, już jutro w sobotę 23. kwietnia! Salon znajduje się przy ulicy Tanecznej 71 na Ursynowie, u zbiegu ulic Puławskiej i Poleczki, niedaleko obwodnicy, więc macie po drodze. Wydarzenie na Facebooku.
Z okazji otwarcia, salon Twin Peaks Harley-Davidson zaplanował dzień pełen atrakcji. Impreza rozpocznie się już o godzinie 10 – wielkim amerykańskim śniadaniem. Między godziną 12-14 zaplanowano szereg atrakcji dla dzieci przy udziale Sekcji Koszykówki Legii Warszawa oraz firmy Board4Kids. Po zjedzeniu lunchu na wszystkich uczestników czekać będzie pokaz jednych z najnowocześniejszych w Polsce dronów od firmy Custom Copters. Godzina 17-ta należeć będzie do BlackStar Tattoo i Barberian Academy, którzy na żywo będą tatuować i strzyc wybrane uprzednio osoby. Wisienką na torcie będzie koncert Tymona i jego zespołu The Transistors. W trakcie całego dnia losowane będą liczne nagrody, w tym nagrody główne: Kurs prawa jazdy na motocykl, Harley na weekend, rower Electra, weekend w Zakopanem, voucher na tatuaż o wartości 1000zł czy Kurs teoretyczny na licencję UAVO.
Wydawać by się mogło kolejny dealer znanej, amerykańskiej marki – tymczasem salon Twin Peaks Harley-Davidson już od początku swojej działalności podkreśla, że zamierza łamać stereotypy. „Nie odcinamy się oczywiście od wizerunku klasycznego posiadacza motocykla Harley-Davidson® ale przede wszystkim chcemy przybliżyć tą markę osobom, które nie posiadają nawet prawa jazdy na motocykl” – mówi Dominik Natora, Sales Manager. „Jednym z podstawowych kierunków naszego działania jest skupienie wokół siebie ludzi pracujących na wysokich stanowiskach, często z korporacji, którzy potrzebują odskoczni od codziennej rutyny. My „pomożemy” im odnaleźć w Harley-Davidson sposób na spędzenie wolnego czasu , wyrwanie się z codziennych nudnych i powtarzalnych spraw oraz obowiązków. Nasi klienci docelowi to ludzie młodzi, którzy spokojnie mogą sobie „zafundować” hobby w postaci motocykla Harley i odnaleźć swoje „ja” w nowej rzeczywistości z Twin Peaks Harley-Davidson”.
Twin Peaks nie będzie tylko salonem, będzie też miejscem spotkań poza sezonem motocyklowym. Przed salonem powstanie boisko do kosza, w salonie oczekujący Klienci będą mogli zamówić sobie burgera stworzonego specjalnie dla Salonu przez burgerownię „Bydło i Powidło”, czy uczestniczyć w wielu wydarzeniach jak m.in. wspólne wydarzenie meczy. Twin Peaks chce być bowiem nie tylko salonem motocyklowym, a ulubionym miejscem na mapie Warszawy.