Wszyscy czekają, aż Triumph w końcu zaprezentuje nowego Scramblera 1200, stanowiącego oczywistą konkurencję dla adekwatnych, dużych Scramblerów od Ducati. Trzeba jeszcze trochę poczekać (może na Eicmie?), ponieważ na wystawie Intermot, Brytyjczycy pochwalili się mocno odświeżonymi modelami Street Twin oraz Street Scrambler.
Oba motocykle bazują na tej samej konstrukcji i mają rzędowy, dwucylindrowy silnik o pojemności 900 ccm. Jeden z nich jest sprzętem o charakterze ulicznym, z niskim wydechem, aluminiowymi felgami i drogowymi oponami. Drugi ma wysoko poprowadzony wydech, szprychowane koła z oponami potrafiącymi zjechać w szuter oraz z lekko wyższą kierownicą. Modyfikacje na 2019 dotyczą silnika, podwozia oraz nadwozia.
Silnik dostał sporo lekkich części, jak magnezowe pokrywy silnika, odelżony wał korbowy oraz wałki wyrównoważające, a także sprzęgło. Razem z kilkoma modyfikacjami i podniesieniem odcinki do 7500 obr/min oznacza to wzrost mocy o 18% do poziomu 65 KM. Moment obrotowy wynosi aż 80 Nm.
Zmieniła się także elektronika. Przy elektronicznie sterowanej przepustnicy są teraz dwa nowe tryby jazdy (Road oraz Rain). Można wyłączyć kontrolę trakcji oraz ABS. W opcji są także czujniki ciśnienia w oponach. Pod kanapą pojawiło się gniazdo USB.
Dotychczasowy, 2-tłoczkowy, pływający zacisk hamulcowy Nissin z przodu trafił do kosza, a teraz na jego miejscu pojawił się 4-tłoczkowy zacisk Brembo pracujący na tarczy o śr. 310 mm. Wewnątrz przedniego widelca pojawił się nowy wsad zawieszenia oraz delikatnie zmodyfikowano pozycję kierowcy dla lepszego komfortu. Street Twin i Street Scrambler ważą odpowiednio 198 i 203 kg bez płynów.
Z zewnątrz zmiany są raczej subtelne. Pojawiły się nowe felgi, logotypy lepszej jakości z nowym logo, a także kilka modyfikacji dotyczących użytych materiałów oraz designu.