’Zanim kupisz BMW K1600′ czyli przypadek pewnego klienta

- Piotr Jędrzejak

Nasi czytelnicy podesłali nam dziś film, po którym doświadczyliśmy trwałego opadu szczeny. Motywowani hasłami „wolność, rzetelność, profesjonalizm”, postanowiliśmy jednak podzielić się tym nagraniem z Wami. Bez zbędnego komentowania, obejrzyjcie i przeczytajcie komentarz autora tego filmu:

Od samego początku non-stop zamiast zadowolenia z jazdy SAME PROBLEMY.
Jedna wielka masakra:
Natychmiast po pierwszej jeździe zgłosiłem następujące sprawy:
1. bardzo głośno proacujące przeniesienie napędu (mocne uderzenia – luzy w dyfrze)
2. bardzo głośno pracującą skrzynię biegów – włączanie każdego biegu
3. zniknęła możliwość uruchamiania klaksonu – powróciła po wyłączeniu motocykla
4. rozrusznik co jakiś czas reaguje jakby nie mógł obrócić silnika
5. system audio podgłaśnia się przy wzroście prędkości – pomimo tego, że ta funkcja jest wyłączona

podczas wizyty w ASO stwierdzono:
1. zbyt głośną pracę dyfra
2. reszta – nie stwierdzono nic

Cóż, jedno jest pewne – Czas, gdy motocykle nie miały nic wspólnego ze słowem „elektronika”, miał swoje zalety. Czy Wam również elektronika czasem potrafiła szwankować? Mamy też nadzieję, że „jedna jaskółka wiosny nie czyni”, bo K1600 to naprawdę fajne sprzęty.

Mateusz W., Michał K., dzięki za podesłanie linka.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl