Marcowy numer MotoRmanii już w sprzedaży a w nim:
– TEST YAMAHA R1 2015
Nowa Yamaha R1, wraz z wersją R1M, zmieniają zasady rządzące sektorem produkcyjnych motocykli sportowych. Pożegnajcie drogowe maszyny przygotowane do sportu. Powitajcie nową erę, w której producent dostarcza do salonu wyczynowy sprzęt wyścigowy.
– TEST APRILIA CAPONORD 1200 RALLY
Polecieliśmy na deszczową Sardynię aby sprawdzić, czy Caponord 1200 Rally ma szansę zająć pozycję Szefa Wszystkich Szefów!
– TEST YAMAHA FAZER 600 vs SUZUKI GSF650S
Westernowe krajobrazy Almerii były wspaniałym tłem dla pojedynku Yamahy Fazer 600 wyprodukowanej w 2002
roku z Suzuki Banditem 650 z rocznika 2005. Okazuje się, że motocykle kosztujące poniżej 10 000 zł mają ciągle bardzo dużo do zaoferowania…
– TEST BMW 1000RR 2015
Czy w codziennym przemieszaniu się po drogach publicznych jesteśmy w stanie wykorzystać taki potencjał jaki dają 200 konne motocykle sportowe? Postanowiliśmy to sprawdzić na przykładzie najnowszego BMW S1000RR.
– TEST MV AGUSTA BRUTALE 800/ BRUTALE RR
Czy bardziej drapieżna wersja MV Augusty Brutale jest warta swojej ceny? Zorganizowaliśmy bratni pojedynek motocykli z Varese.
– TEST HONDA GOLD WING F6C
Odchudzenie turystycznego Gold Winga pozwoliło oszczędzić 72 (!!) kilogramy. Przy okazji delikatnie zmieniła się geometria podwozia. Czy to wystarczy, aby F6C został pełnoprawnym power cruiserem?
– TURYSTYKA
Ania Jackowska zabiera Was do Szkocji.
– WARSZTAT
Remontu silnika część II.
– MICK ROZMAWIA Z PAOLO CIABATTI
Pod jego rządami Ducati przez lata dominowało w World Superbike. Później był szefem całego cyklu, a dwa lata temu wrócił do Bolonii jako szef sportowy Ducati Corse. Paolo Ciabatti chce, aby Desmosedici wróciło na szczyt podium w MotoGP, ale z nami porozmawiał ostatnio także o czymś jeszcze…
– MICK – MOTOGP
MotoGP to nie tylko najszybsi zawodnicy na najlepszych motocyklach. To także około trzystu ton sprzętu, który
poza Europą podróżuje w 900 specjalnych kontenerach na pokładzie trzech samolotów. To ogromna odpowiedzialność, a za wszystko odpowiada tylko siedem osób z firmy SEL, w tym Rob Roston. Jak to robią?