NC750X, NC750S i Integra 2016 – kolejne nowości Hondy

- Piotr Jędrzejak

Podczas targów EICMA Honda pochwaliła się nową Aficą Twin oraz koncepcyjnym skuterem offroadowym. Prezentowaliśmy też co nowego w serii CB500, a teraz zobaczcie zmiany w motocyklach NC750!

informacja prasowa

NC750X 2016

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2012 roku, NC750X zdobywał coraz większą popularność w całej Europie, dzięki czemu pozostaje na stałej pozycji w rankingu 10 najlepiej sprzedających się motocykli na Starym Kontynencie. Na sezon 2016 NC750X został zmodyfikowany stylistycznie, co sprawiło że motocykl posiada jeszcze więcej cech charakterystycznych dla modelu z segmentu Adventure, a jednocześnie jest jeszcze bardziej komfortowy zarówno dla kierowcy jak i pasażera.

Większa szyba gwarantuje lepszą osłonę przed wiatrem, a większy schowek posiada teraz użyteczny uchwyt 16YM NC750Xwbudowany w pokrywę. Tylny reflektor wykonany w technologii LED dodaje motocyklowi klasy – razem z kolorowym wyświetlaczem dającym właścicielowi możliwość personalizacji jego wyglądu. Wszystko to sprawia, że posiadacz NC750X czuje się jeszcze bardziej prestiżowo – niczym właściciel maszyny z klasy premium.

Przekładnia DCT jest jeszcze bardziej dopracowana – posiada zaktualizowane oprogramowanie pozwalające kierowcy na jeszcze lepsze wyczucie sprzęgła podczas włączania/wyłączania przepustnicy. W celu poprawy wrażeń podczas jazdy o charakterze sportowym, wprowadzono 3 poziomy trybu S w ustawieniu AT oraz podniesiono górną granicę obrotów dla redukcji biegów w trybie MT. Nowe oprogramowanie polepsza także sprawność przekładni DCT w wielu trudnych sytuacjach na trasie.

Dodano możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny w tylnym amortyzatorze, zaś z przodu pojawił się widelec Showa z systemem SDBV (Showa Dual Bending Valves). Nowy tłumik jest lżejszy i generuje przyjemne „pulsowanie” podczas dodawania gazu. Manualna, 6-biegowa skrzynia biegów posiada lżejsze sprzęgło.

16YM NC750X

16YM NC750X

NC750S 2016

Sporo ulepszeń poprawia jakość modelu NC 750S dedykowanego na sezon 2016. Oświetlenie przednie oraz tylne wykonane w technologii LED (w wersjach kolorystycznych Special Edition) dodają klasy i nowoczesności. Dodatkowo nowe wskaźniki – z wyświetlaczem w różnych wersjach kolorystycznych – mogą zostać spersonalizowane i pokazać kierowcy swoje oblicze Premium.

Przekładnia DCT jest jeszcze bardziej dopracowana – posiada zaktualizowane oprogramowanie pozwalające kierowcy 16YM NC750Sna jeszcze lepsze wyczucie sprzęgła podczas włączania/wyłączania przepustnicy. W trybie S istnieje teraz możliwość regulacji w 3 poziomach – wszystko po to aby maszyna prowadziła się jeszcze bardziej sportowo oraz dodatkowo podniesiono górną granicę obrotów dla redukcji biegów w trybie MT. Nowe oprogramowanie polepsza także sprawność przekładni DCT w wielu trudnych sytuacjach na trasie.

Zmodyfikowano także zacisk przedniego hamulca, nowy tłumik sprawia, że całość maszyny jest lżejsza, a także generuje miły dla ucha dźwięk oraz charakterystyczne „pulsowanie”. Manualna, 6-biegowa przekładnia posiada lżejsze sprzęgło.

16YM NC750S

16YM NC750S

Integra 2016

Kolejnym krokiem rozwoju modelu NC750D Integra sezonie 2016 jest unowocześnienie jego wyglądu, poprawa praktyczności oraz właściwości jezdnych oraz ogólne dopracowanie jednej z najbardziej wyróżniających się maszyn ze stajni Hondy.

Najbardziej zauważalną zmianą są reflektory tylne i przednie wykonane w technologii LED, które dodają całości klasy typowej dla segmentu Premium. Nowe wskaźniki z opcją personalizacji koloru dopełniają tego image’u. Także nowe 16YM Integramalowania z podwójną opcją Special Edition i metalicznym wykończeniem dodają temu pojazdowi klasy.

Przekładnia DCT jest jeszcze bardziej dopracowana – posiada zaktualizowane oprogramowanie pozwalające kierowcy na jeszcze lepsze wyczucie sprzęgła podczas włączania/ wyłączania przepustnicy. Aby maszyna prowadziła się jeszcze bardziej sportowo, teraz przekładnia posiada 3 poziomy trybu S, zmieniającego biegi w ustawieniu AT, oraz podniesiono górną granicę obrotów dla redukcji biegów w trybie MT. Nowe oprogramowanie polepsza także sprawność przekładni DCT w wielu trudnych sytuacjach na trasie.

Regulacja napięcia wstępnego sprężyny została zastosowana w tylnym amortyzatorze, natomiast w przednim widelcu pojawiły się podwójne zawory Showa (SDBV). Nowy tłumik sprawia, że całość maszyny jest lżejsza, a także generuje miły dla ucha dźwięk oraz charakterystyczne „pulsowanie”.

16YM Integra

16YM Integra

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl