Podczas targów EICMA Honda pochwaliła się nową Aficą Twin oraz koncepcyjnym skuterem offroadowym. Prezentowaliśmy też co nowego w serii CB500, a teraz zobaczcie zmiany w motocyklach NC750!
informacja prasowa
NC750X 2016
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2012 roku, NC750X zdobywał coraz większą popularność w całej Europie, dzięki czemu pozostaje na stałej pozycji w rankingu 10 najlepiej sprzedających się motocykli na Starym Kontynencie. Na sezon 2016 NC750X został zmodyfikowany stylistycznie, co sprawiło że motocykl posiada jeszcze więcej cech charakterystycznych dla modelu z segmentu Adventure, a jednocześnie jest jeszcze bardziej komfortowy zarówno dla kierowcy jak i pasażera.
Większa szyba gwarantuje lepszą osłonę przed wiatrem, a większy schowek posiada teraz użyteczny uchwyt wbudowany w pokrywę. Tylny reflektor wykonany w technologii LED dodaje motocyklowi klasy – razem z kolorowym wyświetlaczem dającym właścicielowi możliwość personalizacji jego wyglądu. Wszystko to sprawia, że posiadacz NC750X czuje się jeszcze bardziej prestiżowo – niczym właściciel maszyny z klasy premium.
Przekładnia DCT jest jeszcze bardziej dopracowana – posiada zaktualizowane oprogramowanie pozwalające kierowcy na jeszcze lepsze wyczucie sprzęgła podczas włączania/wyłączania przepustnicy. W celu poprawy wrażeń podczas jazdy o charakterze sportowym, wprowadzono 3 poziomy trybu S w ustawieniu AT oraz podniesiono górną granicę obrotów dla redukcji biegów w trybie MT. Nowe oprogramowanie polepsza także sprawność przekładni DCT w wielu trudnych sytuacjach na trasie.
Dodano możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny w tylnym amortyzatorze, zaś z przodu pojawił się widelec Showa z systemem SDBV (Showa Dual Bending Valves). Nowy tłumik jest lżejszy i generuje przyjemne „pulsowanie” podczas dodawania gazu. Manualna, 6-biegowa skrzynia biegów posiada lżejsze sprzęgło.
NC750S 2016
Sporo ulepszeń poprawia jakość modelu NC 750S dedykowanego na sezon 2016. Oświetlenie przednie oraz tylne wykonane w technologii LED (w wersjach kolorystycznych Special Edition) dodają klasy i nowoczesności. Dodatkowo nowe wskaźniki – z wyświetlaczem w różnych wersjach kolorystycznych – mogą zostać spersonalizowane i pokazać kierowcy swoje oblicze Premium.
Przekładnia DCT jest jeszcze bardziej dopracowana – posiada zaktualizowane oprogramowanie pozwalające kierowcy na jeszcze lepsze wyczucie sprzęgła podczas włączania/wyłączania przepustnicy. W trybie S istnieje teraz możliwość regulacji w 3 poziomach – wszystko po to aby maszyna prowadziła się jeszcze bardziej sportowo oraz dodatkowo podniesiono górną granicę obrotów dla redukcji biegów w trybie MT. Nowe oprogramowanie polepsza także sprawność przekładni DCT w wielu trudnych sytuacjach na trasie.
Zmodyfikowano także zacisk przedniego hamulca, nowy tłumik sprawia, że całość maszyny jest lżejsza, a także generuje miły dla ucha dźwięk oraz charakterystyczne „pulsowanie”. Manualna, 6-biegowa przekładnia posiada lżejsze sprzęgło.
Integra 2016
Kolejnym krokiem rozwoju modelu NC750D Integra sezonie 2016 jest unowocześnienie jego wyglądu, poprawa praktyczności oraz właściwości jezdnych oraz ogólne dopracowanie jednej z najbardziej wyróżniających się maszyn ze stajni Hondy.
Najbardziej zauważalną zmianą są reflektory tylne i przednie wykonane w technologii LED, które dodają całości klasy typowej dla segmentu Premium. Nowe wskaźniki z opcją personalizacji koloru dopełniają tego image’u. Także nowe malowania z podwójną opcją Special Edition i metalicznym wykończeniem dodają temu pojazdowi klasy.
Przekładnia DCT jest jeszcze bardziej dopracowana – posiada zaktualizowane oprogramowanie pozwalające kierowcy na jeszcze lepsze wyczucie sprzęgła podczas włączania/ wyłączania przepustnicy. Aby maszyna prowadziła się jeszcze bardziej sportowo, teraz przekładnia posiada 3 poziomy trybu S, zmieniającego biegi w ustawieniu AT, oraz podniesiono górną granicę obrotów dla redukcji biegów w trybie MT. Nowe oprogramowanie polepsza także sprawność przekładni DCT w wielu trudnych sytuacjach na trasie.
Regulacja napięcia wstępnego sprężyny została zastosowana w tylnym amortyzatorze, natomiast w przednim widelcu pojawiły się podwójne zawory Showa (SDBV). Nowy tłumik sprawia, że całość maszyny jest lżejsza, a także generuje miły dla ucha dźwięk oraz charakterystyczne „pulsowanie”.