GP Niemiec – Mistrzostwa Świata bez zmian

- Eliasz Davidson

Podczas 13 rundy motocrossowego cyrku kolejne zwycięstwo odnieśli zawodnicy KTM!

Kolejna eliminacja Motocrossowych Mistrzostw Świata odbyła się w niemieckim Lausitzring. Trasa w Circus Maximus różniła się od innych przystanków Mistrzostw Świata głównie tym, że odbywa się na płaskim terenie i aby jak największa ilość kibiców mogła w pełni rozkoszować się walką na torze, fani obserwują ją z trybun. Zawodnicy – jak przystało na największych wyjadaczy na naszym kontynencie – nie zawiedli i dostarczyli im sporo emocji.

W klasie MX2 pewnie zwyciężył po raz kolejny Jeffrey Herlings. Jednak za jego plecami rozegrała się walka o pozostałe miejsca na podium. Gdy Max Anstie walczył z Glennem Coldenhofem i Jordim Tixierem zaliczył nieprzyjemny upadek i musiał zadowolić się 5 miejscem w zawodach, co i tak jest jego najlepszym występem w tym roku.

Mimo problemów z brzuchem na skutek wysokiej temperatury Jordi Tixier zdołał dojechać na 3 i 2 miejscu, zgarniając drugą pozycję podczas GP Niemiec. 3 miejsce przypadło Glennowi Coldenhoffowi, który ciężko zapracował sobie na ten wynik.

Wśród czterysta pięćdziesiątek zwycięstwo zgarnął Antonio Cairoli, któremu mógł zagrozić tylko Gautier Paulin z zespołu Kawasaki. Jednak Francuz zaliczył bolesny upadek i nie zdołał ukończyć zawodów.

O podium otarł się Tommy Searle, który mimo dobrego występu w kwalifikacjach nie był w stanie utrzymać szybkiej jazdy w wyścigach głównych. Wykorzystali to Clement Desalle dosiadający Suzuki, który zgarnął drugie miejsce oraz kolega z zespołu Cairoliego, Ken De Dycker, który był trzeci.

Kolejna runda odbędzie się w najbliższy weekend w Czechach. Oby i tam emocji nie zabrakło!

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl