„Art Of Custom” – stwórz własny projekt graficzny na zbiornik paliwa i wygraj motocykl Harley-Davidson.
Informacja prasowa
Harley-Davidson, najbardziej kultowa marka motocyklowa na świecie, która od wielu lat wychodzi naprzeciw indywidualnym potrzebom klientów, we współpracy z wybitnymi współczesnymi artystami, ogłasza konkurs pod nazwą „Art Of Custom”, którego celem jest wyłonienie oryginalnych i nowatorskich projektów artystycznych na zbiorniki paliwa motocykli Harley-Davidson.
Kampania medialna promująca konkurs „Art Of Custom” rozpoczęła się w popularnej dzielnicy Miami, Wynwood Art District, słynącej z muru, na którym najwybitniejsi artyści uliczni z całego świata umieszczają swoje dzieła. Na inaugurację kampanii, ambasador konkursu – artysta Lebo, którego twórczość zdobi mury i galerie Wynwood, wykonał trzy oryginalne projekty graficzne na zbiornikach paliwa motocykli Harley-Davidson. Owe projekty, które ucieleśniają ducha marki, można podziwiać na wirtualnej ekspozycji zbiorników paliwa Harley-Davidson prezentującej modele znajdujące się na autentycznej Ścianie Zbiorników (Tank Wall) w Muzeum Harley-Davidson w Milwaukee (USA).
Aby zachęcić uczestników konkursu, wielu artystów, m.in. Lebo czy znany irlandzki twórca portretów Terry Bradley, ozdobili kilka zbiorników Harley-Davidson oryginalnymi projektami.
Oprócz nowych projektów, na wirtualnej ścianie można również obejrzeć najbardziej kultowe projekty z minionego stulecia, m. in. klasyczny FX Super Glide autorstwa Williego G. Davidsona z 1971 r. oraz projekt Cross Bones z 2008 r. – prototyp motocykla, na którym jeździł Kapitan Ameryka w hollywoodzkim szlagierze z 2011 r.
Młodzi artyści i projektanci mogą na wirtualnej ścianie pobrać szablon zbiornika i dać upust swoim wizjom artystycznym związanym z marką Harley-Davidson, według własnych upodobań i dowolnej konwencji. Obrazy, zdjęcia, grafiki – zbiornik paliwa ma być rodzajem pustego płótna, na którym uczestnicy konkursu mogą wyrazić siebie, tak jak od ponad stu lat czynią to projektanci graficzni marki Harley-Davidson.
Odwiedzający stronę mogą głosować na swoje ulubione projekty. Z 50 projektów, które otrzymają najwięcej głosów, jury konkursu, w skład którego wchodzą członkowie zespołu projektantów graficznych marki Harley-Davidson, ambasador konkursu Lebo oraz Terry Bradley, wybierze finałową dziesiątkę.
Decydujący głos należeć będzie do internautów, którzy wyłonią zwycięzcę konkursu. Jego udziałem stanie się niepowtarzalne przeżycie: podczas wizyty w siedzibie firmy Harley-Davidson w Milwaukee otrzyma w prezencie motocykl Harley-Davidson Sportster z własnym projektem artystycznym na zbiorniku paliwa. Projekty laureatów drugiego i trzeciego miejsca zostaną umieszczone na zbiornikach paliwa i będą eksponowane w słynnym Muzeum Harley-Davidson na prawdziwej ścianie zbiorników.
Matthew Knott, szef Działu Komunikacji, Harley-Davidson na Europę, Bliski Wschód i Afrykę powiedział: “Nasi klienci wybierają Harley-Davidson, aby wyrazić siebie i dlatego od ponad 100 lat stosujemy rozwiązania custom w naszych motocyklach. Jesteśmy jedyną powszechną marką na rynku, która tworzy projekty ręcznie. Chcemy zaprosić do współpracy wszystkich, którzy w swojej twórczości wyrażają siebie”.
Konkurs stanowi doskonałą okazję do zaprezentowania kunsztu artystycznego i ekspresji oraz wyrażenia tego, co reprezentuje marka Harley-Davidson. Termin zgłoszeń do konkursu upływa w poniedziałek 30 kwietnia 2012 r. Więcej szczegółów na stronie konkursu.