Salon Harley-Davidson Perugia zwycięża customową Bitwę Królów 2017

- MotoRmania

W salonach HD zbudowano łącznie 191 maszyn. Do finału weszło 10 najlepszych salonów. Włoski salon Perugia został ukoronowany na Eicmie 2017.

informacja prasowa

  • Finał największego w Europie konkursu customizacji motocykli podczas targów EICMA
  • W konkursie wzięło udział 191 motocykli Sportster zmodyfikowanych przez dealerów Harley-Davidson
  • 10 regionalnych finalistów, w tym motocykl z polskiego salonu Harley-Davidson w Łodzi, zostało zaprezentowanych na EICMA
  • Motocykl “Bombtrack” zbudowany przez Harley-Davidson Perugia (Włochy) został zwycięzcą Bitwy Królów 2017 (Battle of the Kings), a ekipa salonu otrzymała tytuł Króla Custom 2017

W trzeciej edycji Bitwy Królów organizowanej przez Harley-Davidson® prawie 200 autoryzowanych dealerów z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) walczyło o tytuł najlepszego Króla Custom roku 2017.

HD La Rochelle, Francja

HD La Rochelle, Francja

W tegorocznym konkursie, który został uznany za największy w Europie konkurs custom, jako bazę do modyfikacji można było wykorzystać dowolny model Harley-Davidson® Sportster® z rodziny Dark Custom – dealerzy mogli wybierać spośród modeli Iron 883™, Forty-Eight® lub Roadster™.

HD Linz, Austria

HD Linz, Austria

Konkurencja w roku 2017 była duża – zbudowano 191 wyjątkowych maszyn, z których 10 zostało krajowymi i regionalnymi Królami Custom i zostało wystawionych w konkursie finałowym podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie.

HD Lizbona, Portugalia

HD Lizbona, Portugalia

Top 10 – finaliści Bitwy Królów 2017:

Harley-Davidson La Rochelle, Francja
Shaw Harley-Davidson, Holmes Hill, Wielka Brytania
Harley-Davidson Linz, Austria
Motor Saloon Amersfoort, Holandia
Harley-Davidson Łódź, Polska
Harley-Davidson Pfeiffer, Niemcy
Harley-Davidson Lisbon, Portugalia
Harley-Davidson Perguia, Włochy
Harley-Davidson Alesund, Norwegia
Harley-Heaven Dietikon, Szwajcaria

Wszystkie te maszyny – zbudowane z budżetem do 6000 EUR, z których 50% musiało być wykorzystane na oryginalne części i akcesoria z katalogu HD – są równie wspaniałe i inspirujące, ale zwycięzca mógł być tylko jeden. Tytuł Króla Custom 2017 zdobył salon Harley-Davidson Perugia za motocykl „Bombtrack”, zbudowany na bazie modelu Roadster™.

Bombtrack - HD Perugia, Włochy

Bombtrack – HD Perugia, Włochy

Motocykl autorstwa polskiego salonu Harley-Davidson Łódź zwyciężył w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zobaczcie więcej zdjęć i informacji.

HD Łódź, Polska

HD Łódź, Polska

Wybór najlepszego Króla Custom jest zawsze trudny ale panel sędziowski stanął na wysokości zadania. Wśród członków tegorocznego jury Bitwy Królów znaleźli się między innymi: Brad Richards (Harley-Davidson Vice President of Styling), gitarzysta rockowy Gilby Clarke oraz Shane Byrne, sześciokrotny mistrz brytyjskiego Superbike.

Steve Lambert, dyrektor ds. Marketingu w Harley-Davidson International, był zachwycony: „Konkurs Bitwa Królów staje się coraz większy! Udział 191 dealerów pokazuje, jak silna była konkurencja. A zbudowane maszyny pokazują możliwości modyfikacji custom i talenty, które są w naszej sieci dealerskiej, generując ogromne zainteresowanie i wsparcie motocyklistów – w tym roku oddano w konkursach krajowych i regionalnych ponad 80 000 głosów, co jest naprawdę niesamowite. Gratulacje dla ekipy Harley-Davidson Perugia za całkowicie zasłużone zdobycie korony Króla Custom 2017.”

HD Perugia, Włochy

HD Perugia, Włochy

Więcej informacji o konkursie Bitwa Królów 2017: http://customkings.harley-davidson.com/pl_PL

Motocykle wykorzystane do modyfikacji (Iron 883, Forty Eight i Roadster) można zobaczyć na stronie www.harley-davidson.pl

HD Perugia, Włochy

HD Perugia, Włochy

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl