Indian idzie za ciosem – niektórzy klienci chcieli, aby FTR1200 bardziej przypominał wyścigową 750-tkę. To proszę..
![](https://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2020/05/Indian-FTR1200-Carbon-11.jpg)
Oczywiście nowa dodatkowa wersja modelowa na rok 2020 nie oferuje poza stylistyką nic co by podnosiło faktyczny potencjał maszyny ( tak, tak.. wiemy, że włókno węglowe jest lżejsze… ). FTR Carbon będzie mieć po prostu najwyższą specyfikację z modelu S – regulowane zawieszenie Showa, zaawansowaną elektronikę, duży wyświetlacz TFT. Dokładne info Indian przedstawia w tym filmie promocyjnym:
Zostawiając cenę i dywagacje na temat tego „czy warto” , to duży ukłon w stronę Indiana. Rozwijają się fenomenalnie, a FTR jest z całą pewnością na liście maszyn, które chcemy mieć w Moto Angeles.
![](https://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2020/05/Indian-FTR1200-Carbon-09.jpg)
![](https://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2020/05/Indian-FTR1200-Carbon-04.jpg)
![](https://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2020/05/Indian-FTR1200-Carbon-03.jpg)
![](https://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2020/05/Indian-FTR1200-Carbon-06.jpg)
![](https://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2020/05/Indian-FTR1200-Carbon-05.jpg)