Na niemieckich targach Intermot Triumph nie pochwalił się żadnym przełomowym modelem.
Najciekawszą, ale wcale niezbyt dużą nowością był Triumph Street Triple RX. Bazuje on na modelu Street Triple 675 R, ale jest od niego bardziej sexy. To okazało się możliwe dzięki całkiem prostemu zabiegowi, który poczynili panowie z Hinckley. Otóż cała tylna sekcja pochodzi w prostej linii ze sportowej Daytony 675!
Zobaczcie porównanie na zdjęciach. Chyba nikt by się nie obraził, gdyby Street wyglądał tak od początku?
Poza tym, Street Triple RX napędzany jest wciąż tym samym, 106-konnym silnikiem. Aby upodobnić go do Daytony, na pokładzie znalazł się jeszcze quick-shifter oraz ABS, który w sportowym stylu można odłączyć. Poza tym w standardzie znalazło się kilka dodatków – nakładka siedzenia pasażera, pług pod silnikiem oraz owiewka zegarów.
Poza wspomnianym Streetem, na targach Intermot Triumph pokazał 3 specjalne wersje modelu Bonneville: