Triumph Street Triple RX 2015 – trochę bardziej sexy

- Piotr Jędrzejak

Na niemieckich targach Intermot Triumph nie pochwalił się żadnym przełomowym modelem.

Najciekawszą, ale wcale niezbyt dużą nowością był Triumph Street Triple RX. Bazuje on na modelu Street Triple 675 R, ale jest od niego bardziej sexy. To okazało się możliwe dzięki całkiem prostemu zabiegowi, który poczynili panowie z Hinckley. Otóż cała tylna sekcja pochodzi w prostej linii ze sportowej Daytony 675!

Zobaczcie porównanie na zdjęciach. Chyba nikt by się nie obraził, gdyby Street wyglądał tak od początku?

Triumph Street 2014

Standardowy Street Triple 2014

Triumph Street Triple RX 2015

Street Triple RX 2015 z tylną sekcją Daytony

Poza tym, Street Triple RX napędzany jest wciąż tym samym, 106-konnym silnikiem. Aby upodobnić go do Daytony, na pokładzie znalazł się jeszcze quick-shifter oraz ABS, który w sportowym stylu można odłączyć. Poza tym w standardzie znalazło się kilka dodatków – nakładka siedzenia pasażera, pług pod silnikiem oraz owiewka zegarów.

Poza wspomnianym Streetem, na targach Intermot Triumph pokazał 3 specjalne wersje modelu Bonneville:

triumph bonneville newchurch 2015

Bonneville Newchurch

triumph bonneville t214 2015

Bonneville T214

triumph bonneville spirit 2015

Bonneville Spirit

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl