Moto Guzzi V7 II 2015: kilka zmian i opcji customowych
MotoRmania
5 grudnia 2014

Trzecią nowością ze stajni Moto Guzzi na 2015, zaraz po projekcie MGX-21 oraz kilku wersjach Californii, jest pokazana już na targach INTERMOT w Kolonii, nowe wcielenie bestsellera, V7 II.

Jednak dopiero na targach w Mediolanie został on pokazany w pełnej krasie, otoczony motocyklami wykonanymi przez firmy zajmujące się castomizingiem. Poza wieloma zmianami technicznymi, o których za chwilę, Guzzi obiecuje ponad 60 nowych akcesoriów, które uzupełnią i tak już pokaźną kolekcję dostępną do tego modelu. W opcjach znajdą się także 4 gotowe zestawy zmieniające motocykl nie do poznania: Dark Rider, Scrambler, Legend i Dapper. Pokazuje to wyraźnie, że Piaggio, które jest właścicielem marki Moto Guzzi, dostrzegło wreszcie potencjał drzemiący w modelu V7 od lat chętnie przerabianym przez swoich właścicieli. W tej chwili będzie to jeszcze łatwiejsze, trzeba tylko mieć gruby portfel…

Poza ułatwieniem personalizacji, Guzzi za pomocą V7 II zademonstrowało nową jakość przy konstruowaniu motocykli w stylu retro. Model ten standardowo wyposażono w ABS oraz kontrolę trakcji (MGTC). Nowa też jest skrzynia biegów, która zamiast 5, posiada teraz 6 przełożeń. Dzięki temu motocykl ma być szybszy, ale również bardziej ekonomiczny. Natomiast obniżenie siodła do wysokości 790 mm (poprzednio 805), obniżenie podnóżków kierowcy o 25 mm, lekkie obrócenie silnika w ramie i obniżenie go o 10 mm, skutkuje niższym środkiem ciężkości, czyli poprawieniem i tak całkiem niezłych dobrych właściwości trakcyjnych oraz większą ilością miejsca na nogi. Już nie możemy doczekać sie wiosny i jazd testowych!

MotoRmania
Redaktor naczelny

to lifestylowy magazyn o tematyce motocyklowej. Ekskluzywność tego tytułu podkreśla nie tylko doskonałej jakości papier, ale przede wszystkim wyjątkowe materiały. Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły