Moto Guzzi Eldorado i Audace 2015 – nowoczesne cruisery

- MotoRmania

California 2015 Touring dostała wersję SE, ale to dwa nowe modele – Eldorado i Audace robią prawdziwy szał.

W czasie targów Eicma, poza opisywanym już na MotoRmanii projektem MGX-21, Moto Guzzi pokazało przyszłoroczne nowości w segmencie cruiser. Znana już od dwóch lat California 1400 Touring doczekała się jeszcze bardziej luksusowej odmiany SE. Na bazie modelu California powstały także dwa całkowicie nowe modele Eldorado oraz Audace.

Moto Guzzi Eldorado 2015 (2)Pierwszy z nich otrzymał nadwozie nawiązujące do legendarnego 850 Eldorado produkowanego w latach 1972-1974. Nie można zaprzeczyć, że to esencja włoskiego stylu – idealne połączenie klasycznego wyglądu z nowoczesnością konstrukcji. Takie smaczki jak malowanie zbiornika, boczków oraz 16-calowe felgi z oponami typu white wall wyglądają naprawdę nieźle. Oczywiście technika pozostała na wysokim poziomie zaprezentowanym przez Californię 1400. Mamy wiec potężny, 96-konny silnik o pojemności 1400 ccm, ABS, kontrolę trakcji, 3 mapy zapłonu: Turismo, Veloce oraz Pioggia (turystyczna, szybka i deszcz) oraz tempomat.

Drugi motocykl, czyli Audace jest modelem bazującym na Californi Custom, jednak zmiany, którym została ona poddana, stworzyły z niej jeszcze bardziej sportowego cruisera. Zastosowane zmiany upodobniły ją do wersji Californi Titanium i Aluminium produkowanych na początku lat dwutysięcznych. Pozbyto się Moto Guzzi Audace 2015 (2)podestów, założono kierownice typu t-bar, zainstalowano pojedyncze siodło a tłumiki, które dzięki skróceniu, uzyskały bardziej agresywny wygląd. Zmieniono także takie elementy jak błotnik tylny, plastikowe boczki. Znacznej transformacji uległ wygląd przedniej części. Usunięcie osłon lag przedniego widelca oraz zastosowanie mniejszego, tradycyjnego reflektora, to zabieg dzieki któremu uzyskano wizualnej lekkość, niejako przy okazji oszczędzając parę kilogramów. Wisienką na torcie przygotowanym przez MG jest karbonowy przedni błotnik. Co nie jest standardem w tej klasie, będą dostępne tez inne dodatki wykonane z włókna węglowego. Także i w tym wypadku technika bazuje na modelu California 1400.

Moto Guzzi California Touring SE 2015 (6)

Moto Guzzi California Touring SE 2015

Moto Guzzi Eldorado 2015 (4)

Moto Guzzi Eldorado 2015

Moto Guzzi Audace 2015 (5)

Moto Guzzi Audace 2015

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl