Ducati Hypermotard 848 – chłodzenie cieczą w 2013?

- Piotr Jędrzejak

Do tej pory oba Hypermotardy, duży i mały miały silniki chłodzone powietrzem. Wersja 796 to do tego silnik z pojedynczym wałkiem rozrządu i dwoma zaworami na cylinder. Wygląda na to, że w Ducati właśnie przyszedł czas na zmiany. Na portalu ilducatista.com pojawiło się pierwsze zdjęcie szpiegowskie nowego dziecka z Bolonii.

Wszystko wskazuje na to, że do czynienia mamy z Hypermotardem, ale nie pasuje tam jedna rzecz. Chłodnica wody. To wskazuje na to, że Włosi chcą upchnąć do Hypermotarda silnik o pojemności 849 ccm. Motocykl nie wygląda jakby był w stanie gotowym do sprzedaży, ale bardzo możliwe, że na rok 2013 w salonach zobaczymy Ducati Hypermotarda 848. W sporcie z tym silnikiem mieliśmy 140 koni mechanicznych, a w Streetfighterze 132 KM. Można więc spodziewać się niezłej zbawy. Oby tylko Bolończycy poradzili sobie z niezbyt estetyczną chłodnicą i przewodami.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl