Sprawdźcie, jakie nowości można znaleźć w ofercie prestiżowej, niszowej marki Indian. Poznajcie też ceny tych motocykli.
informacja prasowa
Od momentu przejęcia marki Indian przez Polaris, motocykle tej marki zaczynają na nowo panować na trasach – nie tylko amerykańskich. Indian w tym roku osiągnął 34% wzrost sprzedaży w Europie, a na przyszły rok plany są jeszcze ambitniejsze. Recepta na sukces marki w Polsce opierać się będzie nie tylko na niezawodnym, modnym i pięknym produkcie. Od 2018 roku w życie wchodzi wiele udogodnień mających na celu usprawnienie sprzedaży. Polski dystrybutor pracuje nad zwiększeniem dostępności modeli oraz promocjami, mającymi na celu zachęcenie motocyklistów do wybrania legendarnej marki.
GŁOŚNE ZMIANY W SEGMENCIE MID SIZE
Poza premierą całkowicie nowego modelu – Scouta Bobber, który robi furorę na całym świecie (i na którego prezentacji MotoRmania była obecna), a zamówienia na motocykle spływają w lawinowym tempie, można także dostrzec subtelne zmiany w pozostałych dwóch modelach Scout. Indian Scout Sixty może pochwalić się nowymi malowaniami – jednokolorowym brązowym i dwukolorowym szaro-czarnym z dodatkiem czerwieni. Cena motocykla rozpoczyna się od 51 900 pln brutto. Idąc za potrzebami klientów, model Indian Scout wyposażono w kanapę oraz podnóżki dla pasażera w standardzie. Dopracowano przednie zawieszenie. Pojawiły się także nowe kolory – butelkowa zieleń i jasna zieleń połączona z kremowym beżem, a wszystkie modele od tego roku wyposażone są w skórzane siedzenia w kolorze Desert Tan. Cena Scouta, wraz z wyposażeniem nieco wzrasta (czyli wynosi od 60900 pln brutto), ale importer przygotował specjalny rabat do 5000 pln na motocykle z rodziny Indian Scout zakupione w polskich autoryzowanych salonach. Co więcej, w cenie motocykla zawiera się aż 5 lat gwarancji na sprzęt.
POWIĘKSZONA RODZINA DARKHORSE
Ogromnym powodzeniem w Polsce cieszą się czarne modele motocykli z rodziny Darkhorse. W tym roku zachodzą w niej dwie istotne zmiany. Pierwsza, to zmiana w stylistyce i wyposażeniu Chieftaina – wprowadzono otwarty błotnik odkrywający w całej okazałości 19 calową przednią felgę, skórzane siedzenie, czarne zegary oraz dodatek interaktywnego systemu Indian Ride Command jako standard. Cena modelu w 2018 roku będzie wynosić 119 900 pln brutto. Druga, to całkiem nowy członek rodziny – Indian Springfield Darkhorse, czyli klasyczny bagger w mrocznym wydaniu. Motocykl cieszy się ogromnym zainteresowaniem na całym świecie, a w Polsce zebrano już na niego pierwsze zamówienia. Cena sprzętu to 109 900 pln brutto. Bez zmian natomiast jako jedyny pozostaje Chief Darkhorse – tutaj zmiany uznano za zbędne, gdyż produkt zbiera jedynie pozytywne recenzje w swojej klasycznej postaci. Cena motocykla to 89 900 pln. Jak to bywa w przypadku marek niszowych, wolumen motocykli z rodziny Darkhorse na 2018 rok w Polsce wynosi zaledwie 12 sztuk.
TURYSTYKA WEDŁUG INDIAN
Rodzina motocykli turystycznych Indian dzieli się na baggery – Chieftain, oraz motocykle w stylu touring – modele Roadmaster. Te pierwsze w tym roku przechodzą głęboki lifting. Chieftain dostępny jest w wersji Classic – ze znanym wszystkim głębokim błotnikiem – w trzech malowaniach. Te motocykle dostępne będą w cenie 119 900 pln. Wersję Limited cechują natomiast odkryte błotniki, duża przednia felga i bardziej ekstrawaganckie, nowoczesne malowania. Modele z tej serii będą kosztować 124 900 pln. Wszystkie modele turystyczne Indian wyposażone są w system Indian Ride Command w języku polskim oraz silnik Thunder Stroke 111 o zwiększonej mocy i momencie obrotowym 150 Nm.
Film o systemie Indian Ride Command:
W najbardziej rozpoznawalnym motocyklu turystycznym Indian – Roadmasterze, zmian doszukamy się jedynie w nowych malowaniach. Sprzedaż tego modelu od jego pierwszej premiery jest rewelacyjna na całym świecie. Motocykl pomimo klasycznego stylu jest napakowany z nowości technologiczne, silnik ze zwiększoną mocą oraz najlepszy system interaktywny stworzony z myślą o dwóch kołach. Cenowo motocykl zbliżony jest do modeli Harleya: Ultra Limited i Road Glide Ultra.
„W segmencie motocykli turystycznych Indian zdecydował się wprowadzić dwa nowe, ciekawe modele. Jeden z nich, otwierający ten segment, to podstawowy Chieftain, dostępny w jednym kolorze. To bagger Indian wprowadzający do rodziny motocykli turystycznych. Dzięki niemu chcemy otworzyć drzwi większej ilości motocyklistom chcącym poczuć luksus podróżowania Indianem, ale w rozsądnej cenie. Motocykl kosztuje 109 900 pln, co w połączeniu z dobrym finansowaniem daje receptę na spełnianie turystyczno-motocyklowych marzeń. W porównaniu do produktów konkurencji – tutaj mam na myśli motocykl Harley Davidson Road Glide – cena wypada naprawdę konkurencyjnie” – mówi Katarzyna Kliś, manager sprzedaży i marketingu Indian w Polsce. – „Drugi, to Indian Roadmaster Elite, czyli najlepszy i najbogatszy motocykl, jakim można wyjechać z naszych salonów. Na polskich trasach będzie można spotkać zaledwie dwie sztuki tego dzieła” – dodaje.
Król szos, Roadmaster Elite będzie kosztował 169 900 pln, co przy Harleyowskim CVO Limited za ponad 184 000 pln wcale nie wydaje się przesadną ceną, szczególnie mając na uwadze wyposażenie, wygląd motocykla, 5 lat gwarancji i poziom niezawodności silnika Thunder Stroke 111.
Cennik motocykli Indian w Polsce [plik PDF].