- Dunlop ma najmłodszą i najbardziej innowacyjną ofertę opon hypersport.
- SportSmart TT to czwarta nowa opona brytyjskiej marki debiutująca w klasie hypersport w tym samym roku.
- Nowe ogumienie wykorzystuje zwycięską technologię z Długodystansowych Mistrzostw Świata FIM (EWC).
informacja prasowa
Poszerzając portfolio produktów o model Sport Smart TT, Dunlop stworzył najmłodszą i najbardziej innowacyjną ofertę opon w kategorii hypersport. Tym samym marka realizuje konsekwentnie ogłoszoną w ubiegłym roku strategię nowego podejścia do tego segmentu rynku, wyrażoną w haśle ‘opona dla każdego motocyklisty’.
Wprowadzenie SportSmart TT oznacza powrót Dunlopa do segmentu rynku hypersport, w którym marka konkurowała ostatnio ponad dziesięć lat temu renomowaną oponą Qualifier RR.
Dunlop z najnowszą i najbardziej innowacyjną ofertą w kategorii hypersport
Przygotowana przez Dunlopa oferta opon dla segmentu hypersport uwzględnia różne oczekiwania motocyklistów:
– D213 GP Pro (wprowadzona latem 2017 r.) i GP Racer D212 (wprowadzona w styczniu 2017 r.) są przeznaczone dla profesjonalnych motocyklistów,
– SportSmart2 Max (wprowadzona w marcu 2017 r.) jest dedykowana dla motocyklistów okazjonalnie jeżdżących na torze,
– SportSmart TT (w sprzedaży od marca 2018 r.) powstała z myślą o doświadczonych motocyklistach jeżdżących zarówno po torze, jak i drogach.
„Dzięki stałemu i aktywnemu rozwojowi, Dunlop ma obecnie najmłodszą i najbardziej innowacyjną ofertę na rynku. Intensywny rok premier produktowych świadczy o naszym skupieniu na rozwoju nowych technologii. Wsłuchaliśmy się w głosy motocyklistów. Pomogło to nam stworzyć linie produktów, które świadczą o tym, że rozumiemy subtelnie zróżnicowane potrzeby różnych motocyklistów segmentu hypersport. W niektórych przypadkach te same motocykle mogą być użytkowane na różne sposoby. Nasza nowa oferta daje motocyklistom wybór, dzięki któremu mogą precyzyjnie dobrać opony do swoich potrzeb” – powiedział Dmitri Talboom, Menedżer ds. opon motocyklowych Dunlop Europe.