W Katowicach pojawiło się 140 wystawców i 35 tysięcy osób!
Informacja prasowa
W odbywających się w dniach 25 – 26 maja w stolicy Górnego Śląska targach ProfiAuto Show 2013 udział wzięło 140 wystawców z branży automotive – najwięcej spośród wszystkich imprez motoryzacyjnych w Polsce. W trakcie dwóch dni targi odwiedziło także ponad 35 tysięcy osób. Spełniło się tym samym założenie organizatorów, aby jubileuszowe targi ProfiAuto Show były największą z organizowanych do tej pory edycji.
Skala imprezy i zainteresowanie jakie wzbudziła, ugruntowały pozycję ProfiAuto Show w gronie największych wydarzeń motoryzacyjnych w kraju. Na przestrzeń jaką zajęli wystawcy, zespoły muzyczne, organizatorzy pokazów i odwiedzający ProfiAuto Show 2013 złożyło się 12 000 m2. Były to zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne tereny katowickiego Spodka, które zagospodarowano, tworząc Centrum Ekspozycyjne, Centrum Szkoleniowe oraz Centrum Rozrywkowe.
W Centrum Ekspozycyjnym można było zobaczyć z bliska niepowtarzalne modele samochodów, takie jak m.in.: Ferrari F430, Lamborghini Gallardo, Mercedes AMG SLS GT3, Lamborghini Aventador, Bentley Continental GT 6.0 Twinturbo, Audi R8 Spyder oraz Lotus Elise S1. Stoiska firm motoryzacyjnych m.in. Brembo, Valeo, TRW i Monroe przyciągały różnorodnymi atrakcjami. Odbywały się na nich konkursy, prezentacje i pokazy przybliżające zwiedzającym funkcjonowanie skomplikowanych podzespołów samochodowych. Wzbudzały one zainteresowanie zarówno starszych, jak i najmłodszych pasjonatów motoryzacji. Na stoisku organizatora targów – ProfiAuto, spora kolejka ustawiła się np. do profesjonalnego symulatora jazdy.
Zorganizowane na placu przed katowickim spodkiem Centrum Rozrywkowe przyciągało zwiedzających dynamicznymi pokazami m.in. umiejętności kaskaderskich oraz driftu samochodowego i stuntu motocyklowego. Pokazom towarzyszyły również koncerty zespołów muzycznych.
Centrum Szkoleniowe ProfiAuto Show było miejscem, w którym pasjonaci motoryzacji mogli poszerzyć swoją wiedzę m.in. na temat serwisowania układów hamulcowych, doboru olejów silnikowych oraz diagnostyki samochodowej. Ten element programu targów wzbudzał szczególne zainteresowanie profesjonalistów i przedstawicieli branży motoryzacyjnej, dla których targi stanowiły także okazję do poszerzenia wiedzy i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
– W pełni spełniliśmy nasze tegoroczne założenia. Cieszymy się, że ProfiAuto Show odwiedza z roku na rok coraz więcej wystawców i gości. To dla nas satysfakcja i wyzwanie – podsumował Olgierd Langer, prezes Profi Partners sp. z o.o., organizatora imprezy.