Statoil Fuel & Retail Polska rozpoczął kampanię pod nazwą Lato XL. Głównymi elementami kampanii są konkurs fotograficzny, loteria dla klientów oraz wiele atrakcyjnych promocji na stacjach.
Informacja prasowa
Konkurs fotograficzny dla klientów stacji Statoil w Europie trwać będzie w dniach 1 maja – 11 sierpnia 2013 r. Motywem przewodnim nadsyłanych prac jest tzw. wymuszona perspektywa. Jest to technika robienia zdjęć wykorzystująca złudzenie optyczne w taki sposób, że fotografowane obiekty wydają się mniejsze, większe lub sprawiają wrażenie, że są bliżej niż w rzeczywistości. Za najlepsze zdjęcia w każdym miesiącu (maju, czerwcu i lipcu) i najlepsze prace z okresu trwania konkursu uczestnikom przyznane zostaną nagrody. Nagroda główna to bon na paliwo o równowartości 1300 €. Prace można nadsyłać poprzez oznaczenie swoich zdjęć w programie Instagram tagiem #xlsummer lub na oficjalnej stronie konkursu www.xlsummer.com.
Loteria promocyjna trwać będzie w terminie od 7 maja do 2 lipca 2013 r. Każdy klient, który wyda 100 złotych na stacji Statoil otrzyma zdrapkę. Nagrodami w loterii będą między innymi vouchery na zakupy o wartości do 150 złotych, programy myjni czy Hot Dogi XXL. Klienci będą mogli także znaleźć pod zdrapką nagrodę w postaci 100 butelek 0,5l Coca-Coli. W czasie Lata XL na klientów czekają też nagrody gwarantowane takie jak rabat na paliwo premium lub myjnię. Odbiór nagród możliwy będzie do 31 sierpnia 2013 r. Co więcej, na klientów, którzy odwiedzą stacje Statoil czeka także wiele produktów w atrakcyjnych cenach. Tego lata warto odwiedzać stacje Statoil częściej.
Więcej informacji o promocji XL, loterii oraz konkursie fotograficznym, a także regulamin znajdują się na stronach www.statoil.pl oraz www.xlsummer.com.