Klip reklamowy nazywa się „Bezpieczna droga do domu”. Urzekł nas ujęciami, widowiskową stunt-jazdą, ale przede wszystkim przesłaniem.
Na naszych stronach często publikujemy ciekawe znaleziska z internetu, które uważamy, że zainteresują także Was. Zdarza się, że tymi znaleziskami są wyróżniające się reklamy z dalekiej zagranicy – charakteryzują się humorem czy błyskotliwością. Często także publikujemy tutaj wszelkiego rodzaju kampanie bezpieczeństwa. Jak to zawsze jest w biznesie, czasem widzicie także typowe materiały reklamowe, umieszczane na zlecenie (co oczywiście odpowiednio zaznaczamy). Ale nie tym razem!
Tym razem, przeglądając YouTube’a, trafiliśmy na polską reklamę marki produkującej odzież motocyklową. Marką tą jest W-Tec, a reklama ujęła nas z kilku powodów. Jest sprytne użycie różnego typu kamer, w tym 360. Jest widowiskowa jazda motocyklem w wykonaniu stuntera. Ale jest także niezwykle istotny przekaz, skutecznie trafiający do motocyklistów. Po prostu obejrzyjcie i posłuchajcie.
Przy okazji bijemy się w pierś, ale wcześniej nie znaliśmy marki W-Tec. Dowiedzieliśmy się, że jest to producent z Czech, a jego odzież i akcesoria motocyklowe obecne są w 18 krajach. Wyłącznym importerem w Polsce jest inSPORTline, a więcej znajdziecie na w-tec.pl. Według nas po takiej reklamie zasługują przynajmniej na zainteresowanie.