Dunlop, jeden z wiodących producentów opon motocyklowych, wprowadza na rynek D803 GP – nowszy model cieszącej się dobrą sławą opony D803, zapewniający jeszcze lepszą sprawność w szerokim zakresie temperatur i warunków terenowych. Co ważne, nowe opony powstały po konsultacjach z profesjonalnymi motocyklistami i producentami jednośladów.
informacja prasowa
Przez ostatnią dekadę opona D803 zapewniała doskonałą przyczepność w trudnych warunkach jazdy, w tym na mokrych i błotnistych nawierzchniach. Wyróżniała się również możliwością jazdy przy bardzo niskim ciśnieniu i oferowała dobrą ochronę obręczy.
Opierając się na tych osiągnięciach, Dunlop zwrócił się do entuzjastów jazdy trialowej i producentów motocykli z prośbą o pomoc przy stworzeniu D803 GP. Model ten charakteryzuje się unowocześnioną konstrukcją bieżnika i nową mieszanką o wysokiej zawartości krzemionki, co zwiększa przewidywalność i kontrolę prowadzenia oraz przyczepność w zakrętach w każdych warunkach jazdy. Opona D803 GP wyróżnia się ponadto lepszą przyczepnością na mokrej i błotnistej nawierzchni w szerokim zakresie temperatur – zaczynając już od bardzo niskich.
„Z dumą wprowadzamy na rynek oponę D803 GP, która czerpie z sukcesów D803. Przeanalizowaliśmy informacje pozyskane od tych, którzy na co dzień pracują z oponami i na nich jeżdżą. Naszym celem było stworzenie opony, która zapewni zawodnikom trialowym dobrą kontrolę w jeszcze szerszym zakresie warunków jazdy” – powiedział Andy Marfleet, menedżer marketingu Dunlop Motorcycle w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Nowa opona ma ten sam wzór bieżnika, co model D803. Jest dostępna w rozmiarach metrycznych spełniających normy ETRTO – 695 mm średnicy i 77 mm szerokości w przypadku opony przedniej, oraz 695 mm średnicy i 108 mm szerokości w przypadku opony tylnej. Spełnia również wymogi przepisów FIM TRIAL.
Dane o produkcie
Przód 80/100 – 21 51M TT (Kod produktu 634414)
Tył 120/100 R18 68M TL (Kod produktu 634413)