BMW wzywa swojego flagowego superbika do serwisu!
Problem dotyczy S1000RR z roczników modelowych 2012 i 2013, czyli są to motocykle wyprodukowane w okresie od września 2011 do grudnia 2012. Z powodu błędu fabrycznego, śruby mocujące boczną stopkę mogą się poluzować, a finalnie zupełnie odkręcić, co prowadzić może do oddzielenia się „kosy” od reszty motocykla… Sytuacja jest oczywiście niedopuszczalna, a więc BMW będzie wzywało posiadaczy S1000RR na nieodpłatną naprawę – w Stanach akcja rusza w styczniu 2013.
Akcja serwisowa ogłoszona została póki co tylko w USA, ale trzeba pamiętać, że produkcja S1000RR odbywa się wyłącznie w jednej fabryce (którą niedawno odwiedziliśmy), skąd motocykle rozsyłane są na cały świat. Jeżeli więc jesteś posiadaczem „zainfekowanego” BMW, albo nie jesteś tego pewien, przygotuj numer VIN i skontaktuj się ze swoim autoryzowanym serwisem BMW.