Nasz projekt związany ze sprawdzeniem potencjału motocykla torowego mieszczącego się w budżecie 20k zł właśnie miał okazję złapania punktu referencyjnego. Nasza drogowa MV Agusta F3 675 z 2014 roku przebrana w sportowe owiewki i wyposażona w tylny amortyzator Bitubo jest przez nas ustawiania od kilku sesji treningowych. Urywamy czasy, ale naszą największą bolączką jest zawieszenie, a dokładnie standardowy, drogowy widelec.
W kwestii ustawień robimy progres, a zbieg okoliczności sprawił, że mogliśmy sprawdzić jak duże straty mamy obecnie do kompetentnych zawodników z profesjonalnych zespołów. Takim właśnie jest Team Edge wystawiający Yamahy R6 w brytyjskiej serii Supersport. Naturalnie motocykle z 35% przewagą mocy, najlepszym zawieszeniem, zmodyfikowanymi układami hamulcowymi i wyścigową elektroniką powinny nam zniknąć z oczu po 2 zakrętach, ale… Dajcie znać co sądzicie o wyniku.
Zobaczcie, jak wypadło to porównanie. Jeżeli macie ochotę wpaść na bezpłatne szkolenia, odebrać pakiet zniżek i zobaczyć dodatkowy film gdzie rozwijamy temat korekt zawieszenia to zapraszamy do sekcji Premium poniżej. Wiecie co robić 🙂 – tymczasem sprawdźcie porównanie „taniego motocykla” z „supersportem” i co z tego wynika.
Witaj w sekcji Premium. Zapraszamy na drugą część materiału, w której omawiamy problemy z zawieszeniem i dajemy propozycję jak je rozwiązać 🙂