Nie spodziewaliśmy się takiego odzewu z Waszej strony! Mamy już 20 miejsc zajętych. Na szczęście możemy przyjąć około 40 osób zatem czekamy kolejnych chętnych. Zarezerwowaliśmy profesjonalnie przygotowany stadion żużlowym Unii Tarnów na niedzielę 15. listopada, i od razy wstępnie kolejny termin na 22. listopada na wypadek gdyby zainteresowanie było większe niż przewidujemy lub pogoda nie dopisała ( rok 2020 jakby ktoś pytał :)).
TRENING dla subskrybentów naszego portalu JEST KOMPLETNIE BEZPŁATNY, więc jeżeli nie jesteś jeszcze subskrybentem to zostań teraz :). Tutaj dowiesz się wszystkich szczegółów– czekają zniżki w renomowanych polskich firmach, bezpłatne szkolenia na torach, seminaria z zawieszenia, treningi flat trackowe, i materiały publicystyczne dostępne tylko w sekcji Premium. Nie czekaj, dołącz do nas :).
Co to jest flat track?
Poza byciem odrębną ekscytującą formą sportu motocyklowego, dla nas flat track jest przede wszystkim podstawowym treningiem przygotowującym do jazy na asfalcie. Uczy kontroli uślizgów, pracy ciałem, właściwego operowania gazem. To dla tego Rossi wybudował sobie flat trackowe rancho. Dwa pierwsze dni na flat tracku są stałym programem turnusu na naszych treningach w Moto Angeles.
Co potrzebujesz na trening???
Musisz mieć swój motocykl ponieważ nasza flota treningowa jest w Hiszpanii, a poza tym nie jest na tyle duża, aby obsłużyć około 40. uczestników. Możesz przyjechać pit bikiem – nie musisz z nim nic robić! Przyjedź na drogowych oponach, slickach – nie przyjeżdżaj na off roadowych oponach, na takich Cię nie dopuścimy do treningu. Zobacz jak wygląda trening flat trackowy na zwykłym pit bike’u i zwykłych oponach – taki sprzęt się świetnie nadaje.
Oczywiście możecie przyjeżdżać na wszelkich sprzętach off-roadowych i supermoto. Wszystko co ma duży promień skrętu się nadaje. UWAGA: NIE MOŻECIE MIEĆ OPON OFF-ROADOWYCH. Możecie założyć opony typu rain, ze zwykłym bieżnikiem lub slicki. Dla części czysto treningowej nie potrzebujecie żadnego specjalnego ogumienia – im mniej przyczepności TYM LEPIEJ.
Ten dzień będzie mieć również drugą część – treningów połączonych z rywalizacją. Jeżeli chcesz być skuteczny w rywalizacji warto zaopatrzyć się w opony typu rain, lub dedykowane opony flat trackowe.
HARMONOGRAM TRENINGU
I CZĘŚĆ – TYLKO DLA SUBSKRYBENTÓW MOTORMANII
Bezpłatny trening dla subskrybentów Motormanii odbędzie się na czterech osobno przygotowanych mniejszych owalach – usytuowanych na nitce toru Unii Tarnów. Potrwa 3h ( 3 godziny jazdy) i będzie się składać z podstawowych ćwiczeń flat trackowym przerywanych mini rywalizacją. Briefing o godzinie 8.30., początek treningu o 9.00.
II CZĘŚĆ –TRENING + RYWALIZACJA
DLA WSZYSTKICH CHĘTNYCH ( ta część dnia jest płatna)
Briefing o godzinie 12.00, start treningu o 12,30 – czas trwania : do zmroku ( około 16.30 -17.00).
Ta część jest przeznaczona dla wszystkich chętnych i będzie się dobywać na CAŁEJ DŁUGOŚCI TORU. Po 2h przeznaczonych na jazdy wolne rozpoczniemy mini rywalizację pucharową dzieląc się na grupy w zależności od ilości chętnych. Jeżeli będzie grupa pit bikowa to podzielimy się też na kategorie. Ta część treningu jest płatna- dla subskrybentów cena wynosi 150zł dla osób nie subskrybujących 290zł.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać na [email protected], decyduje kolejność zgłoszeń. Jeżeli jesteś subskrybentem w zgłoszeniu podaj maila na którego logujesz się do kontentu Premium. ZAPRASZAMY !!!