Nasze treningi w Moto Angeles pokazały, że zaskakująca ilość osób (niemalże wszyscy), która trenuje aktywnie na torach wspólnie popełnia ważny błąd związany z linią przejazdu przez zakręt. Ten błąd nie tylko powoduje, że jedziemy wolniej i bardzo łatwo nas wyprzedzić na hamowaniu, ale wymusza krótki i nagły proces złożenia motocykla ( co samo w sobie niesie dodatkowe zagrożenie utraty przyczepności). W materiale poniżej tłumaczymy o co chodzi. Zapraszamy Was na bezpłatne szkolenie dla subskrybentów, które odbędzie się na torze Radom (28-29.09,. 01-02.10.) gdzie będziemy Was nagrywać i omawiać linię oraz pozycję jazdy. Tutaj dowiecie się wszystkiego ( są jeszcze miejsca 🙂. Tymczasem zapraszamy na film.
Poniżej w sekcji dla subskrybentów dajemy wskazówki jak wyeliminować niekorzystną linię opisaną w filmie główny. Jeżeli chcesz mieć dostęp do naszych rozszerzonych materiałów, wpadać na bezpłatne szkolenia i seminaria z ustawień zawieszenia to dołącz do nas. Kliknij w baner poniżej i zostań subskrybentem ( koszt 149zł rocznie). Oprócz materiałów, i treningów, mamy dla Ciebie pakiet zniżek w renomowanych firmach motocyklowych ( Dainese, Motorraid, POLand Position, Bitubo i wiele innych). Zapraszamy.
Witaj w sekcji dla subskrybentów. Poniżej materiał w którym radzimy jak zaplanować linię przejazdu przez zakręt. Najważniejszym punktem jest WYHAMOWANIE. Musicie hamować wcześniej, przy jednoczesnej zmianie kierunku. Linia błędna, którą tak często stosujecie wynika zazwyczaj z faktu, że hamujecie zbyt późno, i na dodatek nie skręcacie. Czekacie aż wytracicie prędkość w linii prostej i dopiero potem się składacie. To trzeba robić równocześnie 🙂 Zapraszamy