Jak to możliwe, że dzieci z Motormania KidzGP Team przyjechały na hiszpańskie zawody, pierwszy raz zobaczyły tor i osiągnęły wspaniałe wynik w stawce lokalnych zawodników?
Wszystko polega na odpowiednim przygotowaniu, które nawet jeżeli jesteś amatorem pomoże Ci być relatywnie szybkim już od pierwszej sesji treningowej. Zanim zobaczysz nasz materiał będzie nam miło jeżeli rozważysz subskrypcję sekcji Premium Motormani z prestiżowymi testami, materiałami szkoleniowymi z zakresu regulacji zawieszenia czy techniki jazdy. Mamy dla Ciebie bon na „1500zł plus” do wykorzystania natychmiast, więc daj się namówić :):) – tutaj dowiesz się wszystkiego, a do wykorzystania bonu zaprasza między innymi Mistrz Polski SBK, i komentator MotoGP Adam Badziak 🙂
TRACK WALK
Do rzeczy 🙂 – czy jesteś pierwszy raz na danym torze, czy sto pierwszy, „track walk” jest pozycją obowiązkową. Tak wiemy – (prawie) nikt w Polsce tego nie robi. Po co chodzić „z buta” po torze jak przecież zaraz będziecie tam jeździć. I to jest w porządku :). Zabawowe podejście do treningów torowych może je zamieniać w spotkanie towarzyskie z elementem jazdy i to jest jak najbardziej ok. Nikt nie powinien się zmuszać do niczego na co nie ma ochoty. Ale gdybyś jeździł na tor po to, aby poprawiać swoje czasy i podchodzisz do tego poważnie to nie zaniedbuj „track walku”. Na nowym obiekcie pomoże Ci opracować linię przejazdu i już twoja pierwsza sesja będzie efektywna. Będziesz rozumiał co i gdzie chcesz zrobić. Jeżeli znasz tor bardzo dobrze, ale chcesz się mocno skoncentrować na poprawie czasów to track walk pomoże Ci w potwierdzeniu tego co chcesz zrobić, pomoże Ci sprawdzić czy nie zaszły jakieś istotne zmiany w nawierzchni ( nierówności) i pozwoli wejść w odpowiedni stan umysłu. Jak powinien wyglądać track walk? Co przeanalizować? Zobaczcie na przykładzie naszych ostatnich hiszpańskich zawodów.