Yamaha MT-09 jako narzędzie social media? Świetna reklama!
Piotr Jędrzejak
3 stycznia 2014

Kto potrzebuje Facebooka, skoro jest MT-09?!

Nowy MT-09 jest świetny. Wie o tym każdy, duży i mały, młody i stary. A jeżeli ktoś jeszcze tego nie wie, to niech przejedzie się eMTekiem w nowym sezonie. Amerykański oddział Yamahy idzie więc na fali pozytywnej opinii i tworzy naprawdę bardzo trafną i przyjemną reklamę MT-09, a w zasadzie FZ-09. Nie wiedzieć czemu, w Stanach ten motocykl nazywa się trochę inaczej…

Yamaha USA na nowo zdefiniowała wszystkie cechy social media, no i okazało się, że MT-09 też je ma! Szybkie randki (na dwóch kołach), odtwarzanie muzyki (z wydechów), czatowanie (w motocyklowej kawiarni) i jeszcze więcej? Wszystko w MT-09!

Patrzyliście kiedyś na motocykle od tej strony? Yamaha ma rację. Po co komu „fejsbukowanie”, skoro można razem polatać motocyklami!

Piotr Jędrzejak
Redaktor naczelny

Głównodowodzący portalem. Nie je, nie śpi, żyje newsami ze świata motocyklowego. Związany z laptopem. Zdarza mu się poprawiać "waCHacze" po kumplach z redakcji. Po mieście szaleje Street Triplem 675. Skontaktuj się Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły