Yamaha MT-09 jako narzędzie social media? Świetna reklama!

- Piotr Jędrzejak

Kto potrzebuje Facebooka, skoro jest MT-09?!

Nowy MT-09 jest świetny. Wie o tym każdy, duży i mały, młody i stary. A jeżeli ktoś jeszcze tego nie wie, to niech przejedzie się eMTekiem w nowym sezonie. Amerykański oddział Yamahy idzie więc na fali pozytywnej opinii i tworzy naprawdę bardzo trafną i przyjemną reklamę MT-09, a w zasadzie FZ-09. Nie wiedzieć czemu, w Stanach ten motocykl nazywa się trochę inaczej…

Yamaha USA na nowo zdefiniowała wszystkie cechy social media, no i okazało się, że MT-09 też je ma! Szybkie randki (na dwóch kołach), odtwarzanie muzyki (z wydechów), czatowanie (w motocyklowej kawiarni) i jeszcze więcej? Wszystko w MT-09!

Patrzyliście kiedyś na motocykle od tej strony? Yamaha ma rację. Po co komu „fejsbukowanie”, skoro można razem polatać motocyklami!

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl