Pięć odmian R nineT to wystarczająco. Oczekiwanego Bobbera jednak nie będzie.
Linia R nineT od BMW okazała się niemałym sukcesem. Motocykle mają konstrukcję modułową, oferują właścicielowi wiele możliwości modyfikacji, a do tego w ofercie obecnych jest aż 5 odmian:
– R nineT,
– R nineT Scrambler,
– R nineT Racer,
– R nineT Pure,
– R nineT Urban G/S.
W swoim raporcie rocznym, BMW Motorrad stwierdza, że „rodzina R nineT jest teraz kompletna”, jednocześnie przypominając udaną premierę modeli Urban G/S, Pure oraz Racer.
Taka informacja zamyka furtkę dla wszystkich, którzy mieli nadzieję na kolejny model w postaci Bobbera. Szczególnie po tym, gdy w w 2016 roku BMW zaprezentowało model koncepcyjny R5 Hommage z kompresorem, który był hołdem dla BMW R5 z 1936 roku.
Skoro BMW zamyka już rozwój linii R NineT, na czym teraz teraz skupi swoje moce przerobowe. Czy stale rosnąca gama Ducati Monsterów i Scramblerów nie odbierze BMW zbyt wielu klientów? I czy rzeczywiście w palecie BMW R NineT nie ma już miejsca na kolejny model, na przykład Bobber?