Nowy cafe racer od Triumpha: Street Tracker R wyszpiegowany!

- Piotr Jędrzejak

Będzie wersja podstawowa oraz R wyposażona w Brembo i Ohlins. Silnik ma 2 cylindry w rzędzie i 1100 ccm pojemności. Wygląda świetnie!

Pierwsze plotki na temat nowego, większego cafe racera od Triumpha pojawiły się naprawdę bardzo dawno temu. Od tamtej pory jednak temat zupełnie ucichł i można spokojnie powiedzieć, że o sprawie zapomniano. Do teraz! Brytyjski MCN opublikował właśnie zdjęcia szpiegowskie dwóch wersji nowego „kafiaka” z Hinckley!

Wiele wskazuje na to, że ta nowość nazywała się będzie Street Tracker,Triumph Street Tracker R 2016 zdjecia szpiegowskie (2) co zostało opatentowane przez Triumpha jakiś czas temu. Niektórzy biorą też pod uwagę, że wskrzeszony może zostać Street Twin.

Street Tracker bazuje na obecnym Bonneville. Silnik to również rzędowa dwójka, jednak jego pojemność wzrosła z 865ccm do poziomu około 1100ccm. Żebrowania wyglądają tak, jakby chłodzenie miało odbywać się za pomocą powietrza, jednak chłodnica znajdująca się pomiędzy kolektorami zdradza coś innego. Mówi się, że moc ma znaleźć się na poziomie około 90 KM. Motocykl przyłapany został w dwóch wersjach – podstawowej oraz wypasionej. Czyli znając zwyczaje Triumpha, będzie Street Tracker oraz Street Tracker R. „Erka” charakteryzuje się widelcem Ohlins, podwójnym amortyzatorem Ohlins oraz hamulcami Brembo z radialnie montowanymi, czterotłoczkowymi zaciskami.

Triumph Street Tracker trafi do sprzedaży w 2016 roku, więc jak nakazuje Unia Europejska, będzie standardowo wyposażony w ABS. Podobno razem z nim seria Bonneville również ma przejść kilka większych zmian – w tym modyfikacje silnika. Według nas, Street Tracker (szczególnie R) wygląda świetnie i może okazać się poważną konkurencją dla np. BMW R NineT.

Triumph Street Tracker 2016 zdjecia szpiegowskie

Street Tracker bez-R

Triumph Street Tracker R 2016 zdjecia szpiegowskie (3)

Po lewej Bonneville, po prawej Street Tracker R

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl