Indian Motorcycle prezentuje model Scout Bobber w limitowanej edycji Jack Daniel’s

- MotoRmania

Indian Motorcycle, pierwszy amerykański producent motocykli oraz Jack Daniel’s, pierwsza zarejestrowana destylarnia w Stanach Zjednoczonych, zaprezentowały model Indian Scout Bobber w limitowanej edycji Jack Daniel’s.

informacja prasowa

Do sprzedaży na całym świecie trafi tylko 177 egzemplarzy motocykla. Liczba ta stanowi ukłon w stronę marki „Old No. 7”.

Indian Scout Bobber Jack Daniels (5)

To już trzeci rok z rzędu, w którym Indian Motorcycle podjęła współpracę z Klock Werks Kustom Cycles w celu opracowania tegorocznej wersji limitowanej. Jej projekt zainspirowany był czarno-złotym wykończeniem wozów strażackich używanych przez zakładową straż pożarną w destylarni Jack Daniel’s, posiadającą własną załogę strażacką jako jedyna na świecie.

Steve Menneto, Prezes w Indian Motorcycle opowiada o tym następująco: „Nasza współpraca z Jack Daniel’s to hołd składany kunsztowi amerykańskiego rzemiosła. Tegoroczna edycja limitowana czerpie inspirację z niesłychanej historii straży pożarnej w fabryce Jack Daniel’s i jednocześnie stanowi wyraz uznania dla pasji oraz poświęcenia strażaków i ratowników medycznych, którzy służą naszemu krajowi.

Indian Scout Bobber Jack Daniels (8)

Każdy ze 177 motocykli o dedykowanym numerze seryjnym nawiązuje malowaniem właśnie do motywu straży pożarnej destylarni Jack Daniel’s. Motocykle posiadają subtelny, dwutonowy, matowy lakier w czarnym kolorze oraz ozdobną grafikę na zbiorniku paliwa i błotnikach, powlekaną prawdziwym, 24-karatowym złotem. Warstwa 24-karatowego złota pokrywa również logotyp straży pożarnej Jack Daniel’s na zbiorniku oraz napis „Bottles and Throttles Don’t Mix” na przednim błotniku.

Inne customowe detale obejmują kanapę z prawdziwej, perforowanej skóry, z obszyciem z logo Jack Daniel’s, a także limitowane manetki, stopki i dźwignię zmiany biegów inspirowane znakowaniem marki „Old No. 7”.

Indian Scout Bobber Jack Daniels (17)

Wykończenie w połyskowym, wysokiej jakości lakierze na rozpórkach błotnika, rączkach, pokrywach zaworów silnika oraz na końcówkach wydechu, a także złocone logo Indian Scout jeszcze dobitniej podkreślają dbałość o szczegóły z jaką zaprojektowano tę limitowaną wersję.

Równie unikalna jest tabliczka dzieła jubilerów z Montana Silversmith dedykowana dla danego egzemplarza, zawierająca indywidualny numer seryjny i również powlekana prawdziwym, 24-karatowym złotem.

„Z roku na rok zainteresowanie klientów motocyklami spod wspólnego szyldu Indian Motorcycle i Jack Daniel’s znacznie przekracza nasze oczekiwania” – mówi Greg Luehrs, Dyrektor ds. eventów i sponsoringu w Jack Daniel’s. „Mamy ogromną przyjemność zaoferować motocykl opracowany na cześć tej współpracy oraz załóg wewnętrznej straży pożarnej zakładów Jack Daniel’s, ale również po to aby uhonorować wszystkich strażaków i ratowników medycznych.

Indian Scout Bobber Jack Daniels (14)

Nasze przesłanie chcieliśmy również zaakcentować napisem „Bottles and Throttles Don’t Mix (w wolnym tłumaczeniu „alkohol i gaz nie idą ze sobą w parze”).

Do sprzedaży w Polsce trafi jedna sztuka tego motocykla. Cena to 84 900 złotych. Wraz z zakupem Indiana z limitowanych edycji klienci otrzymują pięcioletnią gwarancję fabryczną bez limitu kilometrów oraz bezpłatne, roczne członkostwo w Indian Motorcycle Riders Group™.

Indian Scout Bobber Jack Daniels (11)

Motocykle Scout Bobber w limitowanej edycji będą malowane ręcznie, przy czym pierwsze egzemplarze trafią do klientów w lipcu 2018 roku.

Pierwotnie współpraca między legendarnymi markami rozpoczęła się w 2016, kiedy to Indian i Jack Daniel’s stworzyły limitowaną edycję modelu Springield Jack Daniel’s oraz Chief Vintage Jack Daniel’s na uczczenie 150. rocznicy powstania destylarni Jack Daniel’s. Modele z 2016 roku wyprzedały się w mniej niż osiem godzin, natomiast limitowana edycja Indian Chieftain Jack Daniel’s z 2017 wyprzedała się w czasie poniżej 10 minut.

Indian Scout Bobber Jack Daniels (4)

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl