Super Cub – najlepiej sprzedający się na świecie motocykl – powraca do Europy. Zachowuje swoje znane, przystępne dla każdego parametry i niepowtarzalną, ponadczasową stylistykę, jednocześnie korzysta z mocy silnika o pojemności 125 cm3, płynnej i cichej półautomatycznej zmiany biegów, wytrzymałego nowego podwozia, zawieszenia o dłuższym skoku, pełnego oświetlenia LED oraz bezkluczykowego systemu Honda (Smart Key).
informacja prasowa
Pierwszy Super Cub C100 miał premierę w 1958 roku, na 10-lecie istnienia Hondy. Zaprojektowany przez Soichiro Hondę i jego wieloletniego partnera biznesowego Takeo Fujisawę, miał prosty cel: „dawać właścicielom radość, wynikającą z codziennej użyteczności”.
Prawie 60 lat później, w 2017 roku, z taśmy produkcyjnej zjechał 100-milionowy Super Cub, dzięki czemu stał się on najpopularniejszym pojazdem mechanicznym na świecie. W ciągu tych lat proste atrybuty modelu Super Cub – styl, niezawodność, oszczędność i funkcjonalność – nigdy nie wyszły z mody, a pojazdy tej klasy osiągnęły cel, jaki postawili Soichiro i Takeo – dać ludziom mobilność i sprawić, aby z tej mobilności korzystali.
Do tej pory, najnowszy model – Super Cub C110 – był dostępny w Japonii, gdzie zyskał zaufanie jako pojazd użytkowy, m.in. w służbie poczty japońskiej, cieszył się też popularnością w Azji Południowo-Wschodniej, gdzie znalazł zastosowanie jako prywatny środek transportu w gospodarstwach domowych.
Honda, świadoma preferencji grupy miejskich motocyklistów – zarówno młodszych, jak i bardziej dojrzałych – szukających maszyn inspirowanych stylem retro, przekonujących autentycznym stylem, prezentuje motocykl Super Cub C125. Jest to ewolucja legendarnej maszyny, otwierająca kolejny rozdział w długiej historii modelu, zaprojektowana dla współczesnego mieszkańca ruchliwego miasta.
Pan Tadamasa Maeda – Szef projektu Super Cub C125:
„Znamy naszych klientów, mężczyzn i kobiety, traktujemy ich upodobania poważnie i chcemy, aby nasz nowy Super Cub C125 wzbogacił ich styl życia. Jego ponadczasowa stylistyka wyraża realną wartość i uniwersalność, a my dodaliśmy silnikowi nowy zakres osiągów, a podwoziu nowe zdolności, poprawiające prowadzenie. Podobnie jak nasz założyciel, uważamy że największą radością jest odgrywanie pozytywnej roli w codziennym życiu, a nagrodą – szeroki uśmiech na twarzy wszystkich właścicieli Super Cub-ów, w różnych zakątkach, do których dojadą.”
Opis modelu
Super Cub C125 pisze nowy rozdział w wyjątkowej historii pojazdu, który dzięki uniwersalnemu urokowi, znalazł klientów w ponad 160 krajach, a przy tak rozpoznawalnym wyglądzie był to pierwszy pojazd w Japonii, którego sylwetka otrzymała ochronę prawną jako znak towarowy 3D.
Chociaż jego wygląd nie odbiega od klasycznego wzorca, podniesiona moc i moment obrotowy „studwudziestkipiątki”pomagają mu dojeżdżać i startować ze świateł na czele miejskiego peletonu. Automatyczne sprzęgło odśrodkowe doczekało się również udoskoneń, aby sprostać wyższej mocy i zapewnić wyjątkowo płynną, cichą zmianę biegów.
Również stalowa rama została zoptymalizowana pod kątem wyważenia i sztywności, co pozwoliło zachować motocyklowi dziedziczoną po poprzednikach funkcjonalność. Podniesione zawieszenie przednie i tylne, 17-calowe, aluminiowe koła i przedni hamulec tarczowy, zapewniają komfortową, spokojną jazdę i odpowiednią siłę hamowania. Pełne oświetlenie LED i bezkluczykowy system Honda Smart Key to dodatkowe elementy nowoczesnego stylu i wygody na co dzień.
Perłowy lakier podkreśla atuty motocykla Super Cub C125 i będzie dostępny w następujących opcjach:
– Pearl Niltava Blue
– Pearl Nebula Red
Super Cub będzie dostępny w salonach w Polsce pod koniec 2018 roku.
WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW ORAZ DANE TECHNICZNE ZNAJDZIECIE NA DRUGIEJ STRONIE: