181 kg z paliwem, 25 KM mocy oraz sportowy wygląd połączony z wygodą na co dzień.
Targi Eicma trwają. Jedną z pierwszych, ważnych prezentacji dzisiejszego dnia miało Suzuki, które przypomniało GSX-Ra 1000 oraz zaprezentowało kilka małych nowości. Są wśród nich GSX-S125 (czyli pokazany na Intermocie GSX-R125 , ale w wersji naked), DL250 V-Strom, Burgman 400 oraz GSX-R250.
Sportowa 250-tka może i posiada nazwę ze sportowej rodziny GSX-R, ale tak naprawdę jest wygodnym sprzętem do podbijania miejskiego zgiełku. Zwróćcie uwagę na wysoką kierownicę i wyprostowaną pozycję
Silnik to rzędowy dwucylindrowiec o pojemności 248 cm3. Został zaprojektowany tak, aby oferować mocny dolny i średni zakres obrotów, które są najbardziej przydatne na co dzień. Oczywiście spełnia normy Euro 4, a z 15-litrowym zbiornikiem ma oferować zasięg 480 kilometrów. Legitymuje się mocą 24,7 KM.
GSX-R250 waży przyzwoite 181 kg z paliwem i jest nieźle wyposażony. Posiada ABS Boscha. Przedni hamulec to pojedyncza tarcza z 2-tłoczkowym zaciskiem. Zegary to wyświetlacz LCD w negatywie, oferujący sporo informacji. Światła pozycyjne z przodu oraz światła tylne to całkiem ładne LEDy. Koła mają po 17″ średnicy, a zawieszenie to produkty KYB, bez regulacji.
Dane techniczne: