G650GS jest nowym wcieleniem F650GS, a wersja Sertao to mniej więcej to samo, czym dla „F-ki” była opcja Dakar.
Tak w skrócie można scharakteryzować tytułowy motocykl. G650GS pojawił się na rynku w poprzednim sezonie i jest to powrót do silnika jednocylindrowego w niedużym sprzęcie turystyczno-endurowym. Tworząc ten model, BMW kierowało się takimi przesłankami, jak niska cena, możliwość używania na co dzień, niskie spalanie i mała waga. Stworzyli motocykl, który nadaje się nie tylko dla nowicjusza, ale też dla doświadczonego, ale niewymagającego motocyklisty.
W wersji Sertao znalazło się kilka ciekawych dodatków, dzięki którym motocykl staje się jeszcze bardziej offroadowy. Przede wszystkim jest to długi skok zawieszenia (przód i tył 210 mm), aluminiowe, szprychowane felgi z 21-calowym przednim kołem oraz hanguardy i aluminiowa osłona silnika. Podstawowa wersja w naszych salonach kosztuje 29 850 zł, a za wersję Sertao trzeba zapłacić 33 100 zł. Dodatkowo w Sertao znaleźć można:
– malowanie Aura White / Arroyo Blue z napisem Sertão i czarno-szarą kanapą
– czarny stelaż pod kufer
– dwie wysokości kanapy: 860 mm (standard) oraz 900 mm (akcesoryjna)
– wysoka szyba
– wyłączalny ABS
– szeroki wachlarz akcesoriów
Zobaczcie, jak Sertao sprawdza się w akcji: