KTM Duke 790 i 890 nie przyjedzie z Austrii -KTM URUCHAMIA PRODUKCJĘ W CHINACH

- MotoRmania

 

CF Moto jest importerem KTMa do Chin – teraz będzie również produkować motocykle austriackiej marki.

Współpraca KTM’a z chińskim CF Moto rozpoczęła się w 2011 roku, ale teraz firmy otwierają kolejny  rozdział. Nowy chiński zakład będzie mógł produkować od 50 000 do 100 000 motocykli rocznie, zaczynając w połowie 2020. KTM przeniesie produkcję wielu swoich „średnich” modeli z ojczystej Austrii do Chin co pozwoli skupić się na zwiększeniu sprzedaży na kluczowym rynku azjatyckim, jednocześnie uwalniając moce produkcyjne w Europie dla bardziej prestiżowych modeli, takich jak nowy KTM Super Duke R.

Jest to strategia, która działa już w Indiach, gdzie ma siedzibę Bajaj Auto – właściciel 49% udziałów KTM’a. Oprócz produkcji kilku modeli w fabryce w Pune, Indie mają stać się bazą produkcyjną dla nadchodzącej gamy motocykli elektrycznych KTM.

To był bardzo pracowity rok dla austriackiej firmy, która wprowadziła na rynek wiele nowych modeli zarówno w swojej ofercie, jak i ofercie siostrzanej marki Husqvarna, zainwestowała w markę GasGas , nie wspominając już o wyścigach.

Umowa przyniesie także znaczne korzyści CFMoto, który ma już w kieszeni licencję na użytkowanie silnika LC8 o pojemności 990 cm3 i zapowiedział serię nowych modeli z wyraźnym zamiarem wejścia na rynek europejski.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl