Speed Day – nowe grupy, nowy harmonogram!

- MotoRmania

Speed Day zmienia się dla Was!

Informacja prasowa
Speed Day 

Drogie koleżanki i koledzy,

na podstawie docierających do nas opinii, uwag oraz próśb uczestników jazd Speed Day na Torze Poznań, podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu pewnych zmian w harmonogramie. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy Wasze bezpieczeństwo, satysfakcję z czasu spędzonego na torze oraz stworzenie Wam możliwie najlepszych warunków do jazdy, toteż wsłuchiwanie się w Wasze głosy, wyciąganie wniosków i ciągłe doskonalenie jest dla nas priorytetem.

Szczegółowy harmonogram znajdziecie w zakładce „Oferta” na stronie speed-day.pl.

Co zostało zmienione?

1. Poza dotychczasowymi grupami A, B oraz C, powstała dodatkowo grupa Mistrzowska. Jest ona przeznaczona dla zawodników ze ścisłej czołówki i wszystkich tych, którzy uzyskują czasy okrążenia 1,43 min. i mniej. W ten sposób stwarzamy zawodnikom lepsze warunki do treningu, bez obaw o kolizję ze znacznie wolniejszymi kierowcami. Dodatkowo czas jazdy w tej grupie został wydłużony tak, aby bardziej oddać warunki wyścigowe i umożliwić swobodne „dostrojenie maszyny”.

2. Dzięki stworzeniu grupy mistrzowskiej, uzyskujemy w sumie cztery grupy, w których należy szczególnie wyróżnić grupę drogową C. Jest to grupa wyłącznie dla osób początkujących, przyjeżdżających na tor po raz pierwszy, NIE nastawionych na sport, ale na poznanie możliwości swojego drogowego motocykla w bezpiecznych warunkach. UWAGA – w grupie tej ZABRONIONE jest wyprzedzanie na zakrętach. Manewru wyprzedzania dokonujemy wyłącznie w specjalnie oznaczonych strefach. Będą to głownie prosta start-meta i prosta „pod mostkiem”. Znajdą się także fragmenty przed „Sławiniakiem” czyli pomiędzy Z1 i Z3 oraz pomiędzy Z4 i Z6 (dojazd do „kukurydzy”).

3. Pozostałe grupy mają jedynie zmienione limity czasowe. Wszystko po to, aby uniknąć sytuacji, w których różnice w tempie jazdy pomiędzy znajdującymi się na torze motocyklistami są bardzo duże. Zmiany mają na celu dodatkowo poprawić poziom Waszego bezpieczeństwa i komfort treningu. Szczególnie zwracamy tu uwagę na osoby początkujące, które dotychczas mogły czuć się niekomfortowo, wyprzedzane przez szybszych kolegów, nastawionych na sport. Dlatego też chcemy, aby grupa C była grupą przeznaczoną wyłącznie dla motocykli drogowych – zapraszamy tu również maszyny typu cruiser, czy turystyczne. U nas możecie bezpiecznie trenować elementy jazdy, które później z pewnością przydadzą się Wam na co dzień, w trudniejszych sytuacjach na drodze.

4. W drugiej części dnia treningowego rozgrywany jest (o ile zbierze się odpowiednia ilość chętnych) symboliczny wyścig pomiędzy uczestnikami Speed Day. Doskonała okazja, aby sprawdzić swoje umiejętności w starciu z innymi. Z kolei wszyscy ci, którzy nie wystartują w wyścigu, mają możliwość oglądania emocjonującej rywalizacji pomiędzy najlepszymi zawodnikami.

5. Zmiany w rejestracji: z uwagi na dużą ilość rejestracji nieopłaconych przelewem, a następnie niezrealizowanych tj. uczestnik nie przyjeżdża (i blokuje miejsce innym chętnym), informujemy że jedyną formą pewnej rezerwacji miejsca na imprezie jest zapis na stronie i dokonanie przelewu na wskazany rachunek bankowy. W innych przypadkach musicie liczyć się z możliwością otrzymania odmowy wjazdu na tor. Tu również chodzi nam o Wasze bezpieczeństwo. Tor ma określoną pojemność wg otrzymanej homologacji, której absolutnie nie możemy przekroczyć. Z naszej strony dodatkowo ograniczamy tę liczbę osób, aby zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa i komfortu uczestnikom treningu. Przypominamy też, iż aby uznać płatność za opłaconą przelewem, ta musi do nas dotrzeć (wpłynąć na nasz rachunek bankowy) najpóźniej w piątek w godzinach porannych, tak więc powinniście ją wykonać najpóźniej w czwartek przed imprezą. Tu przyczyna jest prosta – ktoś musi usiąść, przeanalizować wpłaty i przygotować odpowiednie zestawienie dla potrzeb rejestracji uczestników.

Pragniemy podkreślić, że zawsze pozostajemy otwarci na Wasze opinie i uwagi, toteż i tym razem czekamy na ocenę poczynionych zmian. Ich efektem jest oczywiście również zmiana liczby sesji treningowych, z ośmiu do siedmiu (a w przypadku wyścigu nawet do sześciu). Jednocześnie jednak chcemy dodać, że według naszych obserwacji przeważająca większość uczestników jazd Speed Day, ze względu na zmęczenie i tak nigdy nie wykorzystywała wszystkich sesji. Nawet wielu doświadczonych zawodników wyjeżdża na tor jedynie w pięciu lub sześciu sesjach podczas całego dnia. Kolejnym skutkiem stworzenia czwartej grupy (mistrzowskiej) jest zmniejszenie liczby zawodników jeżdżących w poszczególnych grupach.

Na koniec pragniemy przypomnieć, że wszystko co robimy, robimy dla Was, więc jeśli tylko uznacie nasz nowy harmonogram jazd za nieprzydatny lub z jakiegoś powodu niedoskonały, możemy go dalej na Wasze życzenie modyfikować, lub po prostu powrócić do stanu poprzedniego. Czekamy na Wasze opinie pod adresem biuro(małpka)speed-day.pl!

Pozdrawiamy,
Ekipa Speed Day

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl