Barton B-Max: maxi skuter i maxi możliwości z prawkiem kat. B

- MotoRmania

B-Max nie jest typowym skuterem. Łączy w sobie najlepsze cechy maxiskuterów wraz z przystępną ceną. Jeszcze go nie znasz?

informacja prasowa

Dlaczego maxi-skutery są często wybierane jako sprzęt na początek i nie tylko? Bo są wszechstronne! Motocykliści wpadli na pomysł, aby połączyć duże rozmiary i osiągi typowego motocykla, wraz z komfortem i przestrzenią bagażową oferowaną przez skutery. Dziś segment maxi-skuterów jest ogromną częścią przemysłu jednośladowego, a pojazdy te mają swoje rzesze fanów na całym świecie.

Barton B-Max 6

Barton B-Max reprezentuje najlepsze cechy maxi skuterów. Już na pierwszy rzut oka widać, że wygląda nowocześnie. Jego agresywne linie wraz LEDowym oświetleniem nie mogą się nie podobać. Prawdę mówiąc B-Max wygląda, jakby wyjechał z japońskiej fabryki. Chce się na niego patrzeć także po zajęciu miejsca za kierownicą, ponieważ nawet zegary przyciągają wzrok swoją stylistyką. Efekt „wow” dopełniają modne malowania w 3 różnych wersjach, które łączą barwy niebieskie, grafitowe lub brązowe – wszystkie z nich to najmodniejsze odcienie ostatnich sezonów.

B-max - kolory

Wygląda na duży – i naprawdę taki jest. Za kierownicą Bartona B-Max miejsce znajdzie nawet najwyższy motocyklista, ale dzięki zwężanej kanapie, osoby o niskim wzroście także odnajdą pewność siebie. Do dyspozycji właściciela pozostają schowki pod kierownicą (również zamykane), a także ogromny bagażnik pod kanapą, który zmieści kask integralny, drugi mniejszy kask oraz sporo drobiazgów. To się nazywa praktyczność! Nie można zapomnieć o kolejnych cechach zwiększających komfort jazdy. Odpowiednio zaprojektowane szyba i przednia, szeroka owiewka sprawiają, że motocyklista jest wyjątkowo efektywnie chroniony przed wiatrem lub deszczem. Pasażer z kolei ma do dyspozycji wygodne oparcie. Świetnie zestrojone podwozie łączy stabilność prowadzenia, wraz ze zwrotnością w mieście i łatwością pokonywania zakrętów. Tylne zawieszenie posiada 5 stopni regulacji, w zależności od przewożonego ładunku.

Barton B-Max 7

Zgodnie z normą Euro4, B-Max napędzany jest silnikiem o mocy 7,7 KM z wtryskiem marki Delphi oraz posiada układ hamulcowy CBS. W praktyce oznacza to, że jest dynamiczny, ekonomiczny oraz bezpieczny.

Najlepsze, że tak kompletnym, praktycznym i stylowym maxi-skuterem można jeździć posiadając jedynie prawo jazdy kategorii B! Modny i popularny Barton B-Max kosztuje 8699 zł, a za dodatkowe 200 zł można wybrać opcję z fabrycznym kufrem centralnym o poj. 36 litrów zamiast tylnego oparcia.

Jeżeli jeszcze go nie poznałeś osobiście, przekonaj się sam, że Barton B-Max podbije Twoje serce. Znajdziesz go w salonach Barton w całej Polsce – barton-motors.pl/gdzie-kupic

Barton B-Max

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl