Macie już swój egzemplarz kolejnego numeru 4-2018 MotoRmanii?
Znajdziecie w nim sporo ciekawych moto materiałów z najdalszych zakątków świata wydanych w wyjątkowej jakości. MotoRmanię możecie potraktować jak motocyklowy album, który po przeczytaniu ozdobi Wasze półki. Jakość jest naszym priorytetem!
– Testujemy 3-kołową Yamahę Niken, przekonując się, czym tak naprawdę jest to coś, co wywołuje tak wiele skrajnych emocji.
– Honda CB1000R idzie swoją własną drogą, pokazując czym jest ideologia Neo Sports Cafe. Zakochaliśmy się.
– Dorwaliśmy nowego KTMa 790 Duke. Czy rzeczywiście jest precyzyjny jak skalpel? Czy posiada dziki charakter pierwszych Duke’ów? Czy 105 KM to nie zbyt mało?
– Indian Scout Bobber to wyraźna wiadomość, że ktoś tu wszedł na ścieżkę wojenną. Sprawdzamy, dokąd prowadzi ta ścieżka
– Husqvarna 701 Vitpilen jest tak bardzo cool, że nawet nie chcemy namawiać was na własne jazdy testowe.
– Okładkowa Yamaha TMax to szósta generacja legendarnego maxi skutera. Wiemy już, że gumę pali skutecznie. Co jeszcze robi równie dobrze?
– Trzech totalnych leszczy pojechało bawić się w enduro. Sprawdzamy, czy amatorzy mogą cieszyć się z offroadu i czy w ogóle warto zaczynać.
– Bultaco Brinco R to wypasiony rower na elektrycznych sterydach. Nie robimy w rowerach, ale jesteśmy gadzeciażami, a ten bajk ma manetkę gazu. Musieliśmy go przetestować.
– Trial? W 17-letniej historii MotoRmanii trialówka nie pojawiła się tu ani razu. Tym razem wchodzimy na głeboką wodę i opisujemy, jak czuliśmy się na szkoleniu trialowym.
– Suzuka 8h – Polski zespół po raz pierwszy wybiera się na wyścig Endurance w Japonii. Sprawdźcie zapowiedź.
– Półmetek MotoGP – Mick podsumowuje sytuację po 8 z 19 wyścigów. Jaki jest rozstaw sił w Królewskiej Klasie?
Wersja elektroniczna:
Dostępne jest także e-wydanie na kiosk24.pl.
Prenumerata wersji papierowej:
159 zł to cena za 6 numerów (wliczona jest cena znaczków pocztowych, przesyłka ekonomiczna na terenie Polski).
Więcej informacji pod [email protected]