Nowy na 2021, „bardziej drogowy” KTM890 Adventure – podoba się?

- MotoRmania

Na rok 2021 KTM postanowił uczynić podstawową wersję tego modelu lepiej przygotowaną do zwykłej jazdy drogowej. Mamy zatem wyższą przednią szybę, nieco większy promień skrętu, przedni błotnik jest obniżony, bardziej drogowe opony, regulowane dwuczęściowe siodło, zawieszenie WP APEX oraz kompatybilność z aplikacją KTM My Ride. Na zdjęciach motocykl wydaje się być też nieco bardziej obniżony – a zatem wysokość siedzenia też będzie niższa. Przypomnijmy, że ten rzędowy dwucylindrowy silnik o pojemności 889cc zapewnia moc na poziomie 105KM.

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl