Ekipa PRT wróciła z Poznania, w końcu się pozbierała i ma dla Was relację z dwóch minionych wyścigów!
informacja prasowa
Piątek
Z uwagi na zmianę przedniego zawieszenia przed rundą, nasz weekend wystartował już w piątek podczas treningów Speed Day. Tym razem nie skupialiśmy się na samych czasach okrążeń. Główny cel to wykorzystanie 6 sesji na oswojenie się z przednim zawieszeniem Bitubo. Tu należą się podziękowania dla Igora Nowackiego z paddock.pl – dystrybutora Bitubo Race Suspension w Polsce, za bardzo szybki montaż, wstępne ustawienie i dostawę. Pogoda dopisała tylko do południa, później trochę popadało i nawierzchnia toru miejscami była dość mokra. W przedostatniej sesji Krystian najechał na taki mokry fragment i niestety odjechał tył. Ratując się odprostował i z dość dużą prędkością przycelował prosto w bandę – Krystian głową, a motocykl centralnie przodem. Nie wyglądało to dobrze, ale na szczęście nic poważnego się nie stało.
Sobota
To był wyjątkowo spokojny dzień. Idealne warunki podczas porannego treningu. Kwalifikacje przebiegły równie komfortowo i co ważne z dużym spokojem. W efekcie wypracowane 2 pole startowe. Sam wyścig również należy uznać za udany. Dobry start, objęcie i utrzymywanie prowadzenia pozwoliły na uniknięcie walki bezpośredniej i jazdę swoim tempem do samego końca. Z tyłu stawki walka była tak duża, że skończyła się dzwonem dla sześciu zawodników. Odjechanie odrobinę do przodu zaowocowało brakiem błędów i pierwszym miejscem.
Niedziela
Wyścig był ogłoszony jako mokry, mimo to wszyscy zawodnicy wyjechali na „suchych” oponach. Niestety nadzieja na przesychający tor nie do końca była dobrą podpowiedzią. Chwilami na szybie kasku dało się zauważyć krople wody i nawierzchnia była nawilżana delikatną mżawką. Start do wyścigu udał się równie dobrze jak w sobotę, ale tym razem nie wystarczył. Na pierwszym okrążeniu zbyt wczesne dohamowanie przed „Sławiniakiem” zostało natychmiast wykorzystane przez rywali. Później zbyt duża chęć odzyskania straconych pozycji spowodowała drugi błąd w trzecim okrążeniu… W „dużej patelni” hamowanie zostało opóźnione tak bardzo, że nie było możliwości wejścia w zakręt. Ratując się przed upadkiem przy tak dużej prędkości, Krystian odprostował i wyjechał poza tor. Była to dobra decyzja ponieważ wytracił bezpiecznie prędkość i wrócił na asfalt by odrabiać straty. Ostatecznie ukończył wyścig na 6. pozycji.
Zapraszamy też do odwiedzania naszego profilu facebook.com/PredkiRacingTeam
Kolejny raz dziękujemy naszym sponsorom, a więc:
– Panu Andrzejowi Chmielewskiemu i Firmie A.R.Chmielewski – Maszyny Rolnicze.Jest to nasz główny sponsor w sezonie 2015.
– FerPay.com – szybkie przelewy międzynarodowe
Dziękujemy również:
– Naszemu Przyjacielowi Markowi Plucie – Gabinet Medycyny Pracy Tarnobrzeg
– Agencji Reklamy „ROMA” z Sandomierza
– Ekipie MotoRmani, dzięki której kolejny sezon możemy dzielić się z Wami naszymi emocjami.
– KRISS GSM – Sieć salonów i serwis GSM
– Igorowi Nowackiemu – Paddock.pl – Dystrybutror na rynek Polski: Aliant Battery, Bitubo Race Suspension, Valter Moto Components, Braking-Sunstar, SamcoSport, Domino SpA, MWR Air Filters.
– Mateuszowi Jagielskiemu – Photoaction – Dokumentacja foto
– Grzegorzowi Iskrze – Iskra.pl – montaż video
– Pirelli
– Spyke
– Honda
– SHOEI
– Ten Kate Racing Products
– HRC – Honda Racing Corporation
– BODIS Exhaust-Technology