John McGuinness nie pojedzie w TT: oświadczenie i podziękowanie dla fanów

- Piotr Jędrzejak

45-latek, jeżdżąca legenda wyścigów drogowych, ma w tym roku pecha. Wraz ze swoim zespołem Honda Pro Racing przesiadł się na nowy model CBR1000RR Fireblade SP2, jednak w treningach do NW200 zaliczył poważny wypadek. Efekt to otwarte złamanie nogi, pęknięte 3 żebra i pęknięte 4 kręgi.

W momencie pisania tego newsa, do startu wyścigów Tourist Trophy na Wyspie Man zostało już tylko 9 dni, a John wciąż musi otrzymać zewnętrzny stabilizator nogi oraz czeka go 6 tygodni chodzenia w gorsecie usztywniającym kręgosłup. Ma jednak kilka słów, którymi chce podzielić się ze swoimi fanami:

„Jestem szczerze oszołomiony ilością wsparcia i życzeń, które napływają do nas od wypadku na NW200 w ostatni czwartek. Zarówno ja, jak i moja żona Becky, otrzymaliśmy ogrom wsparcia, aż nie potrafię wyrazić swojej wdzięczności fanom, ludziom z branży, ekipie medycznej, czy kolegom zawodnikom. Wszystkie Wasze wiadomości naprawdę pomagają mi w ciężkich momentach.

Wciąż jestem w Szpitalu Royal Victoria i przechodzę różne zabiegi na kontuzję nogi; zewnętrzny stabilizator wciąż czeka na zamontowanie, ponieważ lekarze nie chcą ryzykować infekcją, więc w tym momencie idziemy z dnia na dzień.

Nie zamierzam kłamać, opuszczenie TT w tym roku będzie bolało, ale będę kibicował i przyglądał się wszystkiemu! Życzę dużo szczęścia dla wszystkich w wyścigach. Jeżeli tylko będę mógł, to oczywiście pojawię się tam, ale na obecną chwilę postępy idą z dnia na dzień, więc muszę po prostu robić to co mogę aby wrócić do zdrowia. To będzie długa droga, ale mam świetną sieć wsparcia dookoła siebie, więc muszę być cierpliwym i przyjmować każdy dzień takim, jaki będzie.

Dziękuję Wam raz jeszcze!”

john mcguinness i guy martin honda pro racing 2017

John McGuinnes oraz Guy Martin razem w zespole Honda Pro Racing na rok 2017

Może ci się zainteresować

MotoRmania jest zaskakującym, lifestyle’owym portalem o tematyce motocyklowej. Podstawą publikacji są rzetelnie i niezależnie przeprowadzane testy motocykli, których dodatkową atrakcją jest inspirujący sposób prezentacji zdjęć. Kompetencja redakcji MotoRmanii została wyróżniona zaproszeniem do testów fabrycznych motocykli wyścigowych klasy Superbike, co błyskawicznie ugruntowało status magazynu jako najbardziej fachowego miesięcznika motocyklowego w Polsce. Nasz portal to długo oczekiwany powiew pasji i prawdziwie motocyklowego stylu życia!

©2010 – 2023 Wszystkie prawa zastrzeżone MotoRmania.com.pl