Motormania odpala cykl filmów poświęcony prostym zasadom regulacji motocykli sportowych, używanych do treningów torowych lub do zawodów. Znajdziesz tutaj proste i zrozumiałe wyjaśnienia dotyczące ustawień geometrii oraz regulacji zawieszenia. Pierwszy materiał dotyczący zrozumienia wyzwania jakie przed nami stoi oraz wyznaczający pierwsze zadania z zakresu zrozumienia geometrii możecie zobaczyć poniżej :). Mamy nadzieję, że zachęci was do subskrypcji pakietu Premium, gdzie w najbliższych dniach codziennie będziecie mogli oglądać kolejne materiały dotyczące ustawień, a później zagadnienia związane z techniką jazdy. Przy subskrypcji od razu odbieracie pakiet „1500zł Plus” czyli bon, który możecie wykorzystać na zakupy motocyklowe w wielu miejscach i udział w różnych treningach. Np. na track dayach z Motorraidem 🙂 – wszystkiego dowiecie się tutaj.
GEOMETRIA PODWOZIA – O CO CHODZI I DLACZEGO JEST WAŻNA 🙂
Ustawianie zawieszenia ma wpływ na geometrię podwozia, ale nie jest zasadniczym elementem regulacji geometrii podwozia. Ta z kolei jest absolutnie podstawowym narzędziem wykorzystywanym do ustawień motocykla pod dany tor i preferencje zawodnika. Zmiany odczuwalne po regulacji geometrii podwozia są tak wyraźne, że wyczuje je nawet początkujący amator. Można powiedzieć, że SĄ FUNDAMENTALNE.
W pierwszym materiale dotyczącym ustawień motocykli tłumaczymy jak istotne jest to zagadnienie i dajemy pierwsze rady jak ustawić motocykl. Jeżeli materiał Wam się spodoba i chcecie w zobaczyć więcej to odbierzcie swój pakiet „1500zł Plus” dokonując sybskrypcji materiałów Premium. Zapraszamy 🙂