Stay a hero – brytyjska kampania bezpieczeństwa
Piotr Jędrzejak
14 grudnia 2012

Przyjęło się już chyba, że Brytyjczycy produkują naprawdę niezłe kampanie bezpieczeństwa. Ta, którą zobaczycie dziś, pochodzi z hrabstwa Sussex i celuje jak zwykle w to samo – w zredukowanie liczby wypadków na drogach. Tym razem twórcy postawili na przemówienie do rozsądku w nawiązaniu do dzieci, ich marzeń i chyba nie zaszkodzi też dodać – rodzicielstwa. „Pozostań bohaterem, pozostań bezpieczny”, zobaczcie:

Piotr Jędrzejak
Redaktor naczelny

Głównodowodzący portalem. Nie je, nie śpi, żyje newsami ze świata motocyklowego. Związany z laptopem. Zdarza mu się poprawiać "waCHacze" po kumplach z redakcji. Po mieście szaleje Street Triplem 675. Skontaktuj się Masz sprawę ? Skontaktuj się:

Materiały premium

czytaj kolejne artykuły